13 Mart 2016 Pazar

Sevgili İçin En Güzel Aşk Mesajları


En derin, en içimdesin, Sen benim en güzel derdimsin.




* * * * *


Büyük aşklar ya sonsuzdur, ya da O’nsuz!.


* * * * *


Seni özlemek, üşümek gibidir soğuk bir akşam üstü, yağmurun altında yürümek gibi sırılsıklam, titreye titreye. Sıcak bir yer bulup sığınmak istersin ya hani, öyle ihtiyacım var işte, yüreğine sığınıp, nefesinde ısınmaya.


* * * * *


Kelebek gibidir aşk. Peşinden koştukça senden kaçar. En iyisi bırak uçsun, Belki hiç beklemediğin bir anda gelip omzuna konar.


* * * * *


Dur ve dinle! Duyduğun her ayak sesi benim olabilir. Çalan her zilde benim parmağım kalmıştır. Perdeleri ardına kadar kapatma belki karşı binanın çatısında sana el sallayan ben olabilirim.


* * * * *


Şimdi o kadar zor ki geri dönmek, seni unutup başkasını sevmek ama bir şeyi anladım çok zormuş sevilmeden sevmek.


* * * * *


Aşk bazen o elini ilk tuttuğundaki sıcaklık, gözlerine ilk baktığındaki o ışık ve tenine ilk yaklaştığındaki o tutkudur. Bil ki düşmek değildir insanları üzen..


* * * * *


Elinden tutar gibi yapıp aslında itenlerdir insanı hayata küstüren.


* * * * *


Acılarımı bile tatlandırıyor aşkın.


* * * * *


 Yıkıma terkedilmiş kalemin bütün hücrelerine sürülmüş iksir gibisin.


* * * * *


Ah sevda bahçemin tutsak çiçeği, ben seni oraya hapsettim.Seni hapsettim kırık bir aşk şarkısı eşliğinde.



* * * * *


Hüzne buladım seni. Deniz meltemlerini okşayan saçlarını hapsettim kalbimin kıvrımlarına. Ordasın artık. Oradasın ve ne kadar olman gerekiyorsa.


* * * * *


Ve aşk.. Herkesi ona benzetip, Kimseyi onun yerine koyamamaktı..


* * * * *


Aşk sevgilim, seni düşlerken saç diplerimin bile terlemesi.


* * * * *


Kalbimi bedenimden söküp senin avucuna vermek istiyorum. O senindir çünkü; senindir artık.


* * * * *


Sen ruhumda başladın ve bütün vücudumu kapladın. Bütün vücudum sen artık.


* * * * *


Ya gönlümü al artık seni sevmesin, ya aklımı al artık seni düşünmesin, ya feryadımı duy gözlerimden hayalin silinmesin ya da canımı al bu kadar acı çekmesin.


* * * * *


Aşkın gözyaşları ıslatırken sevgilinin omzunu, neden bu kadar geç kaldığını sorar aşk meleği.


* * * * *


Ölüm dediğin nedir ki? Dönüşü olmayan tatil. Aşk dediğin nedir ki? Gençliği öldüren katil.


* * * * *


Gözlerine üfleyen uyku perisini cebime hapsettim. Çünkü bana verdiğin en iyi hediyelerden biri o. Onunla şarkılar fısıldamak istiyorum kulağına. Benim kurtarıcım bu uyku perisi..


* * * * *


Ben güzel ruhuna aşık oldum senin. Sadece bu yüzden sadakat kokuyor bu tutku. Çünkü sen ebedi ruh hastalığım olacaksın benim.


* * * * *


Görücü usulü bir aşk istiyorum. Gördükçe göresim gelsin, görmeyince ölesim


* * * * *


Kalbimi sana emanet etsem korur musun? Dilimin ucundaki cennet sevdamın sonundaki ‘ömrüm’ olur musun?


* * * * *


Sevgiliye güzel mesajlar göndererek onu ne kadar sevdiğinizi belli edebilirsiniz.


* * * * *


Bir günümü sensiz geçirmek çok ağır geliyor inan bana sevgilim seninle her saniyenin değerini biliyorum ama saniyeler senin değerini hala bilmiyor bebeğim…


* * * * *


Kalbin kadar ellerinde sıcak sevgilim elerini tutunca kalbim ısınıyor inan bana…


* * * * *



Seven çeker acısını sevmeyen ne bilsin. Bana aşktan söz etme sevmek kim sen kimsin.


* * * * *


Mutlu olmak kimin umrunda, sen yanımda ol yeter.


* * * * *


Deniz, kumsaldaki kumlari; zaman, gecmisteki anilari; siler. Ama hicbirsey kalbimdeki gercek sevgini SILEMEZ!!!!


* * * * *


Madem yaşamak güzel ben niçin aglıyorum seni sevmek suç ise cezamı çekiyorum.


* * * * *


Sen cölde acmis bir cicek olsaydin, seni kaybetmemek icin ölene dek aglardim…


* * * * *


Cama vuran her damlada bir tek sen varsın ne diyorum biliyormusun her gün yağmur yağsın.


* * * * *


Mehtaplar kadar serin,denizler kadar derin,senin en güzel yerin, bana bakan gözlerin.


* * * * *


Son kibrit çöpüm gibi sakladım seni rüzgarsızdı hava tiryakiydim üstelik yakmadım seni ben yağmur yüklü bir bulutum kime çarpsam ağlarım.



* * * * *


Denizde kalem kumdan kağıtlar yapdım: her yere seni seviyorum yazdım: ama sen aptaldın inandın: ben seni sevmedim, sana taptım


* * * * *


Ne zaman sağır ressam krisatl bir zemin üzerine düşen yağmur damlasının sesini çizerse seni o zaman unutacağım…


* * * * *


Bu Nasıl Bir Duygu bilemiyorum;Kimseye Ayrıldık Diyemiyorum,Adını Kim Sorsa Eziliyorum,Ayrılıp Gittiği O Günden Beri….


* * * * *


Saçının bir teline dünyalar feda olsun, kalbin hep benimle dolu olsun.


* * * * *


Bir yağmur damlası SENİ SEVİYORUM anlamını taşısaydı ve sen bana seni ne kadar sevdiğmi sorsaydın inanki bitanem hergün yağmur yağardı!!!Madem yaşamak güzel ben niçin aglıyorum seni sevmek suç ise cezamı çekiyorum


* * * * *

sevgiliye güzel sözler kısa, sevgiliye aşk mesajları kısa,sevgili  aşk mesajları, sevgiliye güzel aşk mesajları, sevgilye anlamlı aşk mesajları, sevgilye aşk sözo, sevgiliye aşk sözleri facebook

0 yorum:

Yorum Gönder