15 Mart 2016 Salı

Günaydın Dudağımdan Asla Gitmeyen Neşe ,


* * * * *


Sen benim ilk görüşte aşık olduğum , sen ağzından çıkan ilk kelimeye tutulduğum, sen gülüşüne bağlandığım , sen hayatım , sen mutluluğum , sen bu dünyadaki en değerli varlığım, ben senin aşkınla gözlerini açan , ben seninle ilk nefesini alan, ben seninle hayatın güzelliklerini gören Ben ömür boyu o kalpte yaşamak isteyen MELEĞİNİM TÜM dünyadaki en değerli, en yakışıklı, en güzel gözlü, kalbime hitap eden tek erkek günaydın.






resimli günaydın mesajları



* * * * *


Hava mı soğuk yoksa sen yoksun diye mi bu soğukluk sevgili... Anladım ki ısınmak sadece ısıyla olmuyormuş, bir bakış, bir gülüş, bir mesaj yakıp kavuruyormuş sevgiliye hasret gönülleri. Ben böyle değildim önceleri, umursamazdım hayatı, özlemezdim kimseyi, beklemezdim sabahlar olsun güneş doğsun diye, mesaj filan bilmezdim sabahları... günaydınmesajları.com şimdi çok şey değişti daha doğrusu bir kişi hayatımda çok şeyi değiştirdi. O bakışlarındı her şeyin başlangıcı, attın kıvılcımı yüreğime, kor ateşlerdeyim o zamandan beri. Sabaha birlikte uyanacağımız günler umarım uzak değildir... seni çok sevdiğimi unutma, bekliyorum, özlemle, sabırsızlıkla, GÜNAYDIN.


* * * * *



resimli günaydın mesajları
















* * * * *


Günaydın doğan güneş... gökyüzünde yalnızsın benim gibi Günaydın ayrılıklar insanlar sevdiklerinden uzaklarda Günaydın anılarım yine taptazesiniz ilk gün gibi Günaydın uçan kuşlar haber var mı uzak diyarlardan Günaydın anneciğim babacağım her ne kadar yanınızda olamasam da Günaydın dost bildiklerim ve de bilmediklerim... Günaydın gecmişim atalarım dedem babaannem ninelerim.. Günaydın Hayat hala yaşama imkanı verdiğin için bana Günaydın mutluluklar kahkahalarla sahipsiz değilsiniz.. Günaydın yoncalar günaydın papatyalar bir seviyor bir sevmiyorlar GÜNAYDIN HER GÜN GİBİ BUGÜNDE GÜNAYDIN


* * * * *



resimli günaydın mesajları indir
















* * * * *


Bugünde seni düşünerek uyandım... Güneşe söyledim en parlak ışıklarını senin üstünde toplasın... Dünyanın en güzel güllerini topladım... Gül yapraklarını yatağına döktüm... Elimde en güzel kırmızı gül şuan yanağına bir öpücük konduruyorum... Kulağına sabahların belki en iyi sözünü fısıldıyorum.... Günaydın aşkımmm.


* * * * *



resimli günaydın mesajları















* * * * *


İlahi ben yaa... Sabah sabah nedir bu bendeki pozitif enerji... Bende anlayamadım. Kahkaha atasım var. Çatıya çıkasım var. Komşumun camına taş atasım var. Önce ağlayıp sonra gülesim var. Yaaa aslında benim sana günaydın diyesin var. GÜNAYDIN


* * * * *





resimli günaydın mesajları indir


* * * * *


Daraldığın zamanlar olacaktır... Hayat denen nefes aralarında taşıdığın beden ağır gelecektir zamanla ruhuna karanlıktan ve yalnızlıktan ne kork nede güneş olup aksın hüzünler o gözlerinden çünkü; unutma ki her gece iki gündüz arasındadır inadına aydınlığa ve yaşamaya bu gece yıldızın bol olsun ve sabah güneş yalnız senin için doğsun iyi geceler ve şimdiden ilk günaydının benden olsun.


* * * * *



resimli günaydın mesajları


* * * * *


Günaydın Aşkım... Uyandım yine ben erkenden, neden mi ? çok istediğim halde rüyamda göremedim seni, seni rüyalarıma getirmeyecek uykuyu uyumaktansa hayalinle olup uyanık yaşamak istedim... günaydınmesajları.com Şimdi yüreğim kıpır kıpır, sana kavuşmak duygusu var ya, elim ayağımı dolaştırıyor benim, bu güzellikleri, aşkı, heyecanı, özlemi senden önce hiç yaşamadım ki ben, sen geldin dünyama, ben işte o zaman doğdum sevgilim, iyi ki varsın, iyi ki kalplerimiz bir, seni çok seviyorum, Günaydın... 


* * * * *



resimli günaydın mesajları indir



Güneş dünyaya, sen kalbime doğuyorsun,  Günaydın Gül Meleğim.




resimli günaydın mesajları



Yeni günün Size huzur getirmesi dileğiyle, Sabah şerifleriniz Hayırlı Olsun.





resimli günaydın mesajları indir


Sana yürekten hayırlı sabahlar diliyorum.
Günün güzel, ömrün bereketli, cebin  parayla dolsun...




resimli günaydın mesajları















Sabah gözlerimi açıp seni izlemek, dudaklarına öpücük kondurarak uyandırmak isterdim aşkım… SENİ ÇOK SEVİYORUM… BİTANEMSİN.



resimli günaydın mesajları

















Her sabah seni düşünerek uyanmak bana huzur veriyor… mutluluk neşe hayat herşeyin anlamı sensin… varlığına binlerce kez şükürler olsun… günaydın her şeyim.



resimli günaydın mesajları indir



















GÜNAYDIN sevgimin öbür adı GÜNAYDIN yüregimin mutlu yanı GÜNAYDIN özledigim zamanlardaki sıcak soluk VARLIĞIM YOKLUĞUM UMUDUM Uykusuzluguma eş soluk, şimdi günün aydın olsun. Ve her yeni günün yanında seni benim kadar çoooook sevecek koca bir yüregin olsun…!



resimli günaydın mesajları



Bir sana bir de sabah uykusuna doyamadım günaydın…



resimli günaydın mesajları indir




* * * * *


Gözlerin, Bugüne öyle bir aç ki her şey istediğin gibi gitsin bebeğim Günaydın








Bir sabah beraber uyanacağımızı bilerek gözlerimi açıyorum sevgilim eğer sen olmazsan bu gecelerin sabahı olmaz düşünsene bi sabah beraber aynı yastıkta aynı evde aynı yatakta uyanmak senin olmak seninle olmak bunların olabilmesi için ne gerekiyorsa onları yapmaya hazırım sevgilim iyi ki benimsin iyiki benimlesin seni çok seviyorum günaydın paşam




En Güzel sözler, resimli günaydın mesajları,  resimli günaydın  mesajları indir, resimli günaydın mesajları facede paylaş, resimli günaydın mesajları sevgiliye, resimli günaydın mesajları  2015, günaydın resimli mesaj indir,



0 yorum:

Yorum Gönder