24 Mart 2016 Perşembe




KISA GÜLDÜRÜCÜ SÖZLER

Ben ona baktım, o bana baktı, şimdi dört çocuğa bakıyoruz.


* * * * *


Arabanın önündeki çocuklar kazalara, arabanın arkasındaki kazalarda çocuklara neden olur.


* * * * *


Savaşma seviş, sevişirken zaten savaşıyorsun.


* * * * *


Düşen bir yaprak görürsen, beni hatırla sevgilim, biliyorsun seni ben sonbaharda sevmiştim.


* * * * *


Sen sen ol, kapı önünde aşk yapma! Aşkın gözü kordur ama komşununki asla!


* * * * *


Erkekler neden evlenemeyecekleri kadının peşinden koşarlar? Köpeklerin kullanamayacakları otomobillerin pesinden koşmaları gibi.


* * * * *


Aşkın mideme vurdu, beni ne yar paklar nede dost, beni paklayacak olan bir ayran iki de tost.


* * * * *


Hey garson! Bana kalbim kadar yanık döner, düşüncelerim kadar karışık bir salata, acılarım kadar koyu bir kahve getir.


* * * * *


Ruhum benim her gece gel bekliyorum seni o selvinin altında. Mezarcı mahmut.


* * * * *


Artık bu solan bahçede bülbüllere yer yok. Bülbülleri on bahçeye aldılar. Buraya marul ekecekler.


* * * * *


Aşkın bahardı bülbüller vardı da… Hangi salak kafesin kapsını açık bıraktı.


* * * * *


Nasıl geçti habersiz o güzelim yıllarım. İnsan bi haber verir burada boşuna mı bekledik.


* * * * *


Aşk bir otomobil gibidir yedek parçaları sürekli değişir.


* * * * *




Girdiği kabin şeklini alan maddeye sıvı denir. Bu bilgiye göre rakı sıvı değildir, çünkü girdiği vücuda yeni şekil verir.


* * * * *


Bir gün herkes yaptıklarının bedelini ödeyecek… Eğer ödeme yaptıysanız bu mesajı dikkate almayınız.


* * * * *


Zengin kır düğünü yapsa, o ne kadar romantik, ne kadar otantik, ne kadar organik. Biz yapsak, bir salon tutamamış mı fakir.


* * * * *


Adamın biri gelip bana bir gül verse, oturur reçel yaparım. Valla o derece unuttum bu işleri.


* * * * *


Otobüste filmlere özenip başımı cama koyup biraz duygusallık yaşayayım dedim saniyede 60 defa başımı cama vurdum.


* * * * *


Adamın boyu 1.50 karşıdan gelen 1.85lik kızı kesiyor. Hadi allah korkun yok, yükseklik korkun da mı yok?


* * * * *


Otobüs tıklım tıklım şoför bile ayakta gidiyor, teyze de pis pis bana bakıyor. Lan ayaktayım zaten, ne yapayım öleyim mi teyze ya.


* * * * *


100 kadına hayatta yapmak istediği 100 şeyi soramadık, çünkü birinci sorduğumuz kadın hala susmadı.


* * * * *


Sınavda kopya vermemek için Nazi kampında evladına sarılır gibi sınav kâğıdına sarılan mal arkadaşım, seni de unutmadım.


* * * * *


Kız arkadaşımı o kadar seviyorum ki eskimesin diye başkalarının kız arkadaşlarını kullanıyorum.


* * * * *


Erkeklerin kalbine giden yol midesinden geçseydi, odalarında Adriana Lima yerine Emine Beder’in posterleri asılı olurdu.


* * * * *


Taksiye bindiğimden beri taksimetreyle kesişiyoruz, sanırım taksimetre bana yazıyor.


* * * * *


Yatağa girdikten sonra su içmeye, çişe gitmeye üşenen insanlar olarak bir araya gelsek dünyayı ele geçirebiliriz ama üşeniyoruz.


* * * * *


Hatun 1.50 boyunda. Kaslı karizmatik erkek istiyormuş, daha sensörlü apartman lambaları bile seni fark edemiyor sen neyin peşindesin.


* * * * *


Kız iki ayda faceden 24 kez ilişki değişikliği yaptı, en son durumuna ”benim aşka inancım kalmadı yazmış. Hemen ümidini kesme, daha 6 milyar insan var.


* * * * *


Sen mesaj atarsan, beklersin, beklersin sonra o sana mesaj atar ve sen hemen cevap verirsin yine beklersin, beklersin…


* * * * *


Gemi kaptanı olsaydım hiç konuşmazdım. Çünkü konuştukça batıyorum ben.


* * * * *


Birbirini tanımayan iki insanın asansörle çıkarken takındığı ciddiyeti, ne bayrak töreninde, ne bir toplantıda ne de cenazede bulamadım hacı.


* * * * *


Erkekler göbeği için ‘Türk kası o ya’ diyebiliyorsa, kızlar da selüloitleri için ‘bacak gamzesi’ diyebilmeli. Eşitlikten yanayım.


* * * * *


Parasını verip dershaneye yazılıyorduk hoca gelmeyince de seviniyorduk. Zengin miydik, gerizekalı mıydık? anlamadım.


* * * * *


Elektrik kesilince “acaba sırf bizim ki mi kesildi” diye camdan bakan insandan zarar gelmez.


* * * * *


Misafirin çocuğu “Abi bilgisayar çalışıyor mu” dedi. Yok, “ev hanımı” dedim. O günden beri çocuktan haber alınamıyor.


* * * * *


Ben bardak kırınca “sakar” annem kırınca “nazar” babam kırınca “o bardağın orda ne işi var.


* * * * *


Fakir olduğumuzu ilk kez bana aldıkları ışıklı ayakkabının lambasını söküp, avizeye takmaya çalıştıklarında anlamıştım.


* * * * *


İsviçreli bilim adamlarının yaptığı bir araştırmaya göre dünyada en fazla araştırmayı İsviçreli bilim adamları yapıyormuş.


* * * * *


Aşk nedir biliyor musunuz? Karşındakini bulunmaz Hint kumaşı sanmanla, enayi olduğunu anlaman arasında geçen zamandır…


* * * * *


Kızlar şu sigarayı içiyorsunuz tamam anladık ama kaldırıma oturup, sanki gurbet ele inşaat işçisi olarak gelmiş gibi içmeyin bari lan.


* * * * *


Tüp bitince sallarız, pil bitince ısırırız, şampuan bitince su döküp çalkalarız. Bittiğinde vazgeçmemek bizim genimizde var.


* * * * *

Tam böyle tamamen yabancı bir yerde olmanın heyecanı içimi kaplamak üzereyken köşeyi bir dönüyorum, karşımda Bim.


* * * * *


Konuşup konuşup muhabbetin sonu geldikten sonra, ”Amaaan boş ver dedikodu yapmış olmayalım” diyen kadın, Türk kadınıdır.


* * * * *


Eski sevgilini geri istiyorsan, “hala seni seviyorum” diye mesaj gönder. Dönerse senindir. Dönmezse ‘halama göndermiştim’ dersin.


* * * * *


Laftan anlamayan insanların, üstüne basıp “bak üstüne basa basa söylüyorum” diyesim var.


* * * * *


Adamın telefonu çalıyor, yanımızdan bir uzaklaşmalar, bir şekiller falan. Lan baban arıyor işte gelirken ekmek al diyecek. Neyin tribindesin.


kısa komik sözler 2016, kısa komik sözler 2015, kısa komik sözler sevgiliye, kısa komik sözler whatsapp, kısa komik sözler indir, kısa komik sözler 2011, kısa komik sözler 2014, kısa komik sözler face, kısa komik sözler twitter

0 yorum:

Yorum Gönder