19 Mart 2016 Cumartesi


Duygusal Günaydın Mesajları


duygusal günaydın mesajları













Yüce Allah'ın selamı, rahmeti ve bereketi üzerinize olsun, Rabbim hayırlı, huzurlu, sağlıklı bir gün nasib etsin hayırlı sabahlar.


* * * * *


Gönlünüz Allah sevgisiyle dolsun. Allah'ın Rahmeti, bereketi üzerinize olsun. Hayırlı Sabahlar En güzel yarınlar dilerim.


* * * * *


Allah'ın, Rahmeti, Bereketi üzerinize olsun, Evinizde huzur,yüzünüzden tebessüm eksik olmasın. Hayırlı sabahlar, Selamlar.


* * * * *


Günün güzel olsun, mutluluk, huzur yüreğinden eksik olmasın. Günaydın kıymetli arkadaşım günaydın.


* * * * *


Sabah şerifleriniz hayırolsun inşALLAH. Mutlu, neşeli, güzel bir gün geçirmenizi temenni ediyorum. Segilerimi gönderiyorum, selamlar.


* * * * *


İyi ve güzel gün geçirmen dileklerimle, hayırlı sabahlar, mutlu huzurlu yarınlar.


* * * * *


Güzel güne dua ile başla neşe ile bitir inşALLAH. Hayırlı ve mutlu günler dilerim.


* * * * *


Güzel bir gün, hayır duaları ile başlar... Hayırlı ve mutlu sabahlar...


* * * * *


Sabahınız hayırlı olsun, bir ömür mutluluk dolu bir yaşam diliyorum.


* * * * *


Hayır diliyorum mevladan,
Günümüz uzak olsun beladan,
Hayırlı ve güzel sabahlar diliyorum.


* * * * *


Kıymetli dostuma iyi ve güzel bir gün geçirmesi dileğimle, hayırlı sabahlar diliyorum


* * * * *

Bu sabah senin için aralandı gözlerim, bugün dahada büyük sana özlemim, zaten günden güne artıyor, herşeye değecek mükemmel sevgilim …GÜNAYDIN.


* * * * *


Günaydın gönlümün prensesi günaydın varlığıma sebep olan aşk böceğim günaydın içime huzur veren nurdan yaratılmış dünyadaki hurim günaydın günaydın günaydınnn.


* * * * *


Bir uykunun daha sonuna geldik. Yayında ve yapımda emeği geçen yatak, yorgan, yastık üçlüsüne teşekkür ederiz. Günaydınlar.


* * * * *


Aşk yüreğin güneşidir. Kimi yürekte her gün doğar,kimi yürekte ebediyen batar.


* * * * *


Yüreğime doğan güneşe ortak ettim seni. Sende güneşinden mahrum etme beni?


* * * * *

Günaydın Anlamlı Günaydın Mesajları 




* * * * *


Bir Rüyanın Gerçeğe Dönüştüğü En Tatlı halisin Sevgilim Günaydın.


* * * * *


GÜNAYDIN sevgimin öbür adı
GÜNAYDIN yüreğimin mutlu yanı
GÜNAYDIN özlediğim zamanlardaki sıcak soluk
VARLIĞIM YOKLUĞUM UMUDUM.


* * * * *


Uykusuzluğuma eş soluk, şimdi günün aydın olsun. Ve her yeni günün yanında seni benim kadar çoooook sevecek koca bir yüreğin olsun.


* * * * *


Kurduğu alarma karşı verdiği amansız mücadeleyi bugün de kaybeden değerli insan: GÜNAYDIN.


* * * * *


Sana doğru bir kelebek uçurdum, dağları denizleri aştı seni buldu,yanağına ufacık bir öpücük kondurdu hissettin mi? günaydın bebeğim.


* * * * *


Şöyle bir bak güneş ne güzel parlıyor, masmavi gökyüzü,kuşlar heyecanla dört bir yana uçuşuyor.


* * * * *


Umutların yüreğinde hep taze kalsın, kuşların heyecanı gibi kalbin pırpır etsin ve bir bebeğin gülümsemesi kadar günün tatlı geçsin…GÜNAYDIN.


* * * * *


Üzelliğin Bir rüya gibi, gözlerin bir rüyanın en muhteşem eseri bugün seninle rüyalarımı süsledin, Seninle Güne Merhaba Dedim Günaydın Sevgilim.


* * * * *


Sen Şuan Kendin Kadar tatlı Rüyalar Görürken, ben Bugüne Seninle Yaşanacak Olan Güzel Saatleri Hayal Ederek Güneşe Seni Anlatıyorum Sevgilim, Günaydın.



Günaydın ceylan Gözlüm Sabahımın Güneşi Gözlerimin Işığı Hayata SeninLe günaydın demeyi Seviyorum.


* * * * *


Günaydın işe gitmemek için mazeretler arayan ama biraz sonra kapıda ayakkabılarını bağlayıp küfredecek olan dostum… Günaydın.


* * * * *


Seninleyken Geceler Bile Aydın Geliyor Bana, Seninle hayatımda Hiç Batmayan Bir Güneş Var Sevgilim, Günaydınlar Olsun Dilberim.


* * * * *


Kimseye Günaydın Demedim Hayatımda Günümü Aydınlattın Sanada Günaydın Olsun Candan.


* * * * *


Günaydın Prensesim.Bugün günlerden pazar, sakın değmesin sana nazar, sevdanla yanan bu garip, ilk mesajı sana yazar… Günaydın.


* * * * *


Günaydın yüreğime yağmur gibi yağan gece mi yıldız yıldız bezeyen karanlığımı dolunay gibi aydınlatan günaydın.


* * * * *


Sen Bu Mesajın Daha İlk Kelimelerini Okurken, Ben Senin Adına Şiirler Yazmış Olucağım Birtanem, Günaydın.


* * * * *


Bu sabah çok yer gezdim; balkon, mutfak, odalar gibi yakında bir çılgınlık yapıp bakkala gitmeyi düşünüyorum günaydın.


* * * * *


1 Hafta 7 gün boyunca Bütün günümü Aydınlat Aşkım Seni Seviyorum günaydın meleğim.


* * * * *


Ağlayan Gözlerime Işık Oldun, Tıpkı Yağmur Sonrası Doğan güneş Gibi, Seninle hayatım Gökkuşağı Gibi, Günaydın Sevgili.

O aklına gelir, "GÜNAYDIN" yazmak istersin; ama “neden ben yazıyorum? Önce o yazsın” diye ertelersin… Eee sonra da böyle yalnızlık çekersin… Günaydın…


* * * * *


Günaydın gecenin karanlığında yolunu kaybetmişlere yol gösteren kutup yıldızım seher vakti yapılan ve kabul olunan duam günaydın.


* * * * *


Bugünü Güneşe Bakarak Değil Benim Öpücüklerimi Hissederek Uyandırmak isterdim Sevgilim Günaydın Herşeyim.


* * * * *


Sevmek çay sevilmek şeker bizim gibi garibanlar çayı şekersiz içer, günaydın gariban dostum.


* * * * *


Her Günü Seninle Anıyorum Her Sabahı Adınla Bekliyorum her Mesajımı Sana Gün Ağrırken Atıyorum Şimdiki Gibi Günaydın Bebeğim.


* * * * *


Günaydın yatağımda rüyalarım işimde hülyalarım soğuk kış günlerinde sımsıcak saran ılık, ılık damarlarımda akan can suyum günaydın


* * * * *


Gün Daha Başladı Elimde Simit Çay Aldımda Sen Sabahın Kör Noktasında ismin Aklımda Günaydın olsun Sana Bu Can Sana feda.


* * * * *


Zeytin kara ben kara, aşkından düştüm dara, gel yârim buluşalım, on bire çeyrek kala günaydın aşk bahçemin gülü.


* * * * *


Günaydın bahar kokulum, kır çiçeğim nefesim, gözüm, her şeyim günaydın günaydınlar. CANIMIN CANI.


* * * * *

etkileyici günaydın mesajları, etkileyici günaydın mesajları kısa, etkileyici günaydın mesajları resimli, etkileyici günaydın mesajları uzun, etkileyici günaydın msj, g, günaydın mesajı, 

0 yorum:

Yorum Gönder