24 Mart 2016 Perşembe

EN GÜZEL VE EN YENİ KOMİK LAFLAR


Alt komşu külümüze muhtaç diye bütün sigarayı balkonuna attım. Şimdi kapıyı zorluyorlar.



* * * * *


Bazen o kadar güzel gülüyorum ki, ben bile gerçekten mutlu olduğumu sanıyorum.



* * * * *


Dün senin için ölenler bugün neredeler? +Dün öldüler ya mal.



* * * * *


Zorla güzellik olmaz, estetikle olur.



* * * * *


Türk kızını Mars’a yaşam kanıtı aramaya göndersen “ben niye arıyormuşum önce o arasın” der.



* * * * *


Bebeğinizin altına yapmasını istemiyorsanız çevirin üstüne yapsın.



* * * * *


Sol kulağını kapatırsan sağduyulu olursun.



* * * * *


Sabah uyandığımda alarmın çalmasına daha 2 saatin olduğunu gördüm, sevinçten uyuyamadım…



* * * * *


Ben bir çocuk, sen bir çocuk, yaptık bir çocukluk, olduk üç çocuk.



* * * * *


Beynimin sayısal için çalışan bölümünde ya tümör var ya oksijen gitmiyor ya da öle bir kısım yok.



* * * * *


Türk olmak; misafirliğe gelen çocuğa ”sen burada kal da bizim oğlumuz ol” demektir.



* * * * *


Dolmuşçu bile “bırakır mısın?” dediğin yerde bırakmıyor. Ayrılığı kabullenmek doğamızda yok.



* * * * *


Görmezden gelmeyi kim bulduysa yemin ederim harika bir şey yapmış.


* * * * *


Eğer bir gün “çok mutluyum, hayat çok güzel” falan yazarsam, anlayın ki hesabım çalınmıştır.



* * * * *


İyi Geceler’ Diyen Bir Sevgilimiz Olmasa da, ‘Yat Zıbar’ Diyen Bir Annemiz Var Çok Şükür.



* * * * *


Ben seni sevdim diye sen de beni sevmek zorunda değilsin tabi. Ama en azından bir arkadaşını ayarlayabilirdin. Çok kalpsizsin.



* * * * *


Matematik diye ders mi olurmuş bildiğin deterjan markası.



* * * * *


Kadınların kuaförde saç yıkatma olayı çok güzel. Arkaya yaslanıp keyfini çıkarı yoyolar. Berber bizim kafamızı lavaboya sokuyor nefes alamıyoruz lan.



* * * * *


Hatayı kendinizde aramayın, Hatay Akdeniz Bölgesindedir.



* * * * *


İlkokulda sıra arkadaşıyla sıraya çizdiği sınır çizgisini teneffüste gizlice büyüten insanlar var aramızda biliyorum.



* * * * *


Annem: Ben sana kıyafetlerini katla demedim mi! Ben: Demedin Annem: Demem mi lazım?



* * * * *


Bir önceki güzel sözümüz olan Alparslan Türkeş Sözleri başlıklı yazımızda alp arslan türkeş sözleri, alparslan türkeş ve alparslan türkeş mesajları gibi etiketlerin yer aldığı sözler bulunmaktadır.



Kadınların kuaförde saç yıkatma olayı çok güzel. Arkaya yaslanıp keyfini çıkarıyorlar. Berber bizim kafamızı lavaboya sokuyor nefes alamıyoruz lan.


* * * * *


Korktuğum gecelerden yorganı üstüme iyice çekerim. Çünkü katil gelecek ve ”olamaz üzerinde yorgan var hiçbir şey yapamam” deyip gidecek.


* * * * *


Çocuğa kaç doğumlusun diyorum 2002 diyor. 2002’de insan mı doğar lan, olsa olsa 2002 model araba olur. Bu doğum olayları 90’larda bitmeliydi.


* * * * *


Yurtta kalan 2 arkadaştan biri dışarı çıkınca diğeri ona ‘ bana yurtdışından çikolata getir ehe mehe ‘ diye espri yapıyor mudur?


* * * * *


Elma dersem sev, armut dersem gel, avokado dersem mal gibi bakarsın dimi, fakir hayatında avokadomu gördün.


* * * * *


Şiddet gören kadınlar için kadın sığınma evleri yapılacağına, şiddet uygulayan erkekler için hayvan barınakları yapılsa çok daha iyi olur.


* * * * *


Patronum kovunca sen beni kovamazsın ben istifa ediyorum dedim, tazminat alamazsın deyince o zaman sen kov dedim, artistliğin lüzumu yok.


* * * * *


Kızın boy 1.50 facebook profiline manken yazmış. Hayrola bebek bezi reklamlarında mı oynuyor sun?



* * * * *


Anneanneme yükselenin ne diye sordum? —Tansiyonum dedi. İçimdeki astrolog o an can verdi.


* * * * *


Babamın karşı komşusu hakkındaki yorumu: “Bu adam da çok kılıbık. Ben ne zaman balkonu yıkasam, o da çamaşır asıyor!


* * * * *


Kanlı ay tutulması ne la. Galakside mevzu mu çıkmış.


* * * * *


Çekik gözlü birinin Japon mu, Çinli mi olduğunu öğrenmek için elinden tutun. Yapışırsa Japon’dur, kolu elinizde kalırsa Çinli.


* * * * *


Senle ben Saba Tümer’in ağzı gibiydik, bir türlü kavuşamadık.


* * * * *


Yaw kelebek zaten 1 günlük ömrün var git yemek ye eğelen ama sen gelmiş bizim ampule kafa atıyon.


* * * * *

komik laflar, manyak komik laflar, kapak laflar, komik laflar sokmalar, komik laflar kısa, komik sözler, komik laflar ve sözler, komik laflar 2014, komik laflar facebook

0 yorum:

Yorum Gönder