1 Şubat 2016 Pazartesi


Ben ay olsam sen benim gökyüzüm sün, ben güneş olsam sen yine benim gökyüzüm sün, ben sensiz olamam, sende bensiz olamazsın İYİ UYKULAR SEVDİĞİM...


* * * * *


Her gece olduğu gibi bu gecede uykusuzluğumun sebebi aşkım! 




* * * * *

 Her gece gecenin ıssızlığına değil, sensiz geçen geceye sarılıp uyuyorum. İyi uykular ay yüzlüm!

* * * * *

 Her gece varlığının verdiği huzurla başımı yastığa koyuyorum herşeyim…

* * * * *

Güzel bir sabaha uyanmanız dileklerimle İYİ GECELER.




* * * * *

Allah'ım sana en güzel uykuları ve benli rüyaları bahşetsin biriciğim.




* * * * *



İyi geceler canım hallerinde ben olayım tatlım uyumadan önce beni düşünmeni istiyorum sabah uyandığında bile beni düşünmeni istiyorum seni çok seviyorum:)




* * * * *




 Ben her gece, gecenin karanlığında değil, gözlerinin karanlığında uyuyorum. Kara gözlüm iyi geceler.




* * * * *




Belki gözlerimin baktığı yerde değilsin ama bil ki, gözlerimin daldığı yerdesin. Hayat, derin bir uyku ise, gördüğüm en güzel rüya sensin.




* * * * *




 Arım balım peteğim, gülüm dalı çiçeğim, karizmatik erkeğim iyi geceler.




* * * * *




Arım balım peteğim, gülüm dalı çiçeğim, güzel aşkım iyi geceler.




* * * * *




Geceleri Uzaklara çığIık Olur Sesim, Denizden çıkan Yosun Kokusundan Keskin Sana Olan özlemim, Bu gece Sırf Senin İçin Kapanıyor gözlerim. İyi geceler Her şeyim!




* * * * *




Gece olup, güzel gözlerin yenik düştüğünde uykusuzluğa, seni qökyüzünden alıp, düşlerime emanet ediyorum, gözlerimden uzaksın belki ama daima yüreğimdesin unutma.




* * * * *




Artık sırdaş değil geceler bana. Sana duygularımı iletebileceğim telefonuna mesajla. En içten duygularımla iyi geceler sevdiğim sana.




* * * * *




 Aşk dolu sesinle bana iyi geceler de ki... Kalbim huzur içinde uyusun!




* * * * *




Aşk sarhoş gezmektir ıssız boş sokaklarda. Bir kalp çizip içine isminin baş harflerini yazmaktır buğulu camlara. Bu mesaj vasıtasıyla aşkımı gönderiyorum sana. İyi geceler aşkitoma.




* * * * *




Aşkım rüyamda seni göreyim diyeceğim ama o zaman korkuyla uyanıyorum, o gördüğüm rüya değil kabus oluyor.
 Ben seni gündüzlerden daha çok geceleri yaşıyorum. Yalnız geçen geceme yoldaşım iyi uykular!




* * * * *




 Beyaz bir güvercin yolluyorum sana; kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi ve sadakat, kar beyaz tüylerinde umut, gagasında iyi geceler öpücüğü, yanağını uzat…




* * * * *




 Bir dua gönderiyorum Allah’ ıma sen uyurken rüyanda beni göresin diye. Seni seviyorum aşkım. İyi geceler sana. 




* * * * *




Hasrettim! Özlemim! Nefesim iyi geceler.




* * * * *




 Sonsuza kadar hep benim ol çünkü sadece seninle bu can var olur,




* * * * *


 Şimdi yine seni düşünerek yatıyorum Allah rahatlık versin MELEĞİM...




güzel sözler kısa, i, iyi geceler mesajı aşk, iyi geceler mesajı kısa, iyi geceler mesajı kıza, İyi geceler romantik mesajlar, İyi Geceler Sözleri, mesajı, sevgiliye güzel sözler, 

0 yorum:

Yorum Gönder