8 Şubat 2016 Pazartesi

EN SADE SEVGİLİLER GÜNÜ MESAJLARI


Sen günesin doğduğu, karanlığın bittiği yerdesin sen hep kalbimde yatan tek sevgilimsin…


* * * * * *


Seni seviyorum diyen sözlere değil senin için ağlayan gözlere inan.


*****


Geceler seni sevdigim kadar uzun olsaydı eger inan ki yeryuzune hic gunes dogmazdı.
Yanında benden yakın başka biri de olsa , her şeyi inkar etmiş inandırmış olsanda , ve ona duygulanmış sevdalanmış olsanda , biliyorum bu gece beni düşüneceksin.


*****


Utanırım , söyleyemem yaşadığım yalnızlığı , kelimeler yetmiyor ki , bu mu sevda dedikleri.


*****


Yaprak döken gençliğimin satır aralarında altı kırmızıyla çizilmiş ve tırnak içine alınmış suskunluğumun baş harfleri sin.*****


*****


Ağırdır sevmelerim, her yürek taşıyamaz; büyüktür umutlarım, her omuz taşıyamaz; herşey olurda, şu kalbim bir tek sensiz olmaz...


*****


Sesini duysam da her an yuzunu gormek gibi degil, ozledigimi bil her an cunku hicbir sey seni sevmek gibi degil!


*****


Sen Tanrı'ya dilenen dilek,göklere uzanan ellerimsin!Sen gözümden süzülen yaş,tek düşüncem,hasretimsin!Sen yaşadığım bir ömür,en güzel günlerimsin!Sen her gece rüyama giren,biricik sevgilimsin...


*****


Kalem olsa dünyadaki bütün ağaçlar ve bütün denizler mürekkep olsa senin şiirini yazamam yinede…


*****


Yıllar vardır nasıl geçtigini bilmezdim, bir gün vardır yaşamın anlamını değiştirdi bana dair; hissetmediğimi, bilmediğimi yaşattı, işte o anı senle yaşadım senle sevdim.


*****


Rüyalarını gül yapraklarıyla yatağını papatyalarla süsledim, üzerini sevgiyle örtüp tüm kabusları aldım ki en güzel rüyalari sen göresin..


*****


Ben seni dün sevmedim, çünkü dün bitti. Ben seni bugün sevmedim çünkü bugün bitecek. Ben seni yarın sevdim çünkü yarınlar hiç bitmeyecek…


*****


Yeryüzünde biten her ask için gökyüzünde bir melek ağlar.


*****


Deniz kumsaldaki kumları zaman gecmisteki anilari siler ama hicbirsey kalpteki gercek askı silemez.


*****


Her gün senin için ağlıyorum, senin için yazıyorum sözlerimi ve resmine okuyorum aşk dolu sözlerimi, seni ne kadar sevdiğimi bilmeni istiyorum seni çok seviyorum..


*****


Seni ne kadar sevdiğimi bir bilsen sende uzayı gören insanlardan biri olurdun..


*****


Özlemek hasret ise ve ardı ölüm ise ben ömrümü sevdanın yoluna vermişim yağmur yüreklim.


*****

Gozleri uzaklıklar degil, bazen de goze alamadıgımız yakınlıklar acıtır.


*****

Ben Seni Deli Gibi Sevdim Sen Beni Deliyim diye Sevmedin!…


*****


Seni ben degil gozlerim secti, onlar sevdi onlar begendi. Sen benim degil onlarınsın gittiysen bana ne onlar aglasın…

0 yorum:

Yorum Gönder