28 Şubat 2016 Pazar


ÖZÜR DİLEME SÖZ VE MESAJLARI

BiIirsin affetmek gibi bir başka büyükIük yoktur… Ben de bir hata yaptım ve affına sığınıyorum… Affet Iütfen beni.



* * * * *


BiIirsin insanIarı kırmak istemeyen biriyi… Seni de kırmak istemedim. Çok özür diIiyorum senden.


* * * * *


Beni anIarsın umarım.DostIuk affetmektir… Affetmeyi biImek demektir.


* * * * *



Dostum, ben hayatta senden başkasına dost demedim. Bir hata yaptım ve özür diIerim. DostIuk affetmek değiI midir? Gerçekten üzgünüm dostum.


* * * * *

Senden özür dilemek için bana bir fırsat daha vermeni istesem ne dersin? Buluşmak ve konuşmak isteğimi söylesem bana bu şansı tanır mısın?


* * * * *


Özür dilemenin bir asillik olduğunu düşünüyor ve bugün buluşmaya gelmediğim için özür diliyorum senden. İnan bana elimde olmayan nedenlerden dolayı gelemedim ve seni de arayamadım. Üzgünüm canım. Telafi edeceğime söz veriyorum!


* * * * *


Ben bu özür işlerinde hiçbir zaman iyi olamadım ancak seni o kadar seviyorum ki? onun için? Özür dilerim canım!


* * * * *


SENDEN OZUR DILEMEK ICIN BANA BIR FIRSAT DAHA VERMENI ISTESEM NE DERSIN? BULUSMAK VE KONUSMAK ISTEGIMI SOYLESEM BANA BU SANSI TANIR MISIN?


* * * * *


Günlerdir özrümü kabul etmen için mesaj yolluyorum. Lütfen, lütfen artık olumlu bir yanıt ver de içimdeki sıkıntıyı hafiflet! Tekrar yazıyorum Özür dilerim tüm olanlar için? Gerçekten çok üzgünüm?


* * * * *


Merhaba, öncelikle sizden özür dilemek istiyorum. Çünkü; bugün olanlar hiç kimsenin kolayca kabul edemeyeceği şeylerdi. Ancak size karşı duygularım çok yoğun ve sizinle sıkça görüşmek isteğindeyim… Eğer özürlerimi kabul eder ve bana bir şans daha verirseniz, lütfen olumlu bir mesaj gönderin!



* * * * *


Mesajım yüreğimin en derin köşesinden geliyor? Bu nedenle şaka mı yapıyor diye düşünme sevdiğim? Kırgınlıklar kalksın istiyorum biriciğim. Özürlerimi kabul et!


* * * * *


Özür dilemenin bir asillik olduğunu düşünüyor ve bugün buluşmaya gelmediğim için özür diliyorum senden. İnan bana elimde olmayan nedenlerden dolayı gelemedim?


* * * * *


Özür dilerim seni aramadığım için. Özür dilerim sensiz gitmek zorunda kaldığım için… Özür dilerim seni orda beklettiğim için… Yaptığım her yanlış için özür dilerim.


* * * * *


Sağa dönüyorum olmuyor? Sola dönüyorum olmuyor? Yok nafile uyku tutmuyor çünkü aklım sende ve bugünkü kavgamızda… Tüm kalbimle özür diliyorum. Seni seviyorum?


* * * * *


Sağa dönüyorum olmuyor? Sola dönüyorum olmuyor… Yok nafile uyku tutmuyor… Çünkü aklım sende ve bugünkü kavgamızda… Bana kırgın olma istiyorum sevdiğim… Bu nedenle tüm kalbimle özür diliyorum! Bak uyku tutmuyor, haydi barışalım da güzel rüyalar görelim? Seni seviyorum!


* * * * *


Senden özür dilemek için bana bir fırsat daha vermeni istesem ne dersin? Bu mesajla birlikte buluşmak ve konuşmak isteğimi dile getirsem, bana görüşme şansı verir misin? Umarım cevabın olumlu olur da beni çok mutlu edersin... Birtaneciğim seni çok seviyorum?


* * * * *


Beni affet demeyi beceremem ama bilirsin bir karıncayı bile incitmem... Seni de incitmek istemedim, inan ki istemeden oldu. Çoook ama çoooook özür diliyorum senden.


* * * * *


Benim için çok anlamlısın öyle ki senin bendeki yerin bu satırları yazmama sebep oluyor. Kabul edilemeyecek bir şeydi belki yaptığım ama sen de biliyorsun ki her insan hata yapar ve senden bir kereliğine olsun beni affetmeni diliyorum. Kalbindeki yerimi yitirdiysem, beni affetmeni bekleyemem. Ama tekrar düşünmen için kendine fırsat vermeni istiyorum. Yine eski günlerdeki gibi olalım sevgilim. Seni çok seviyorum.


* * * * *


Merhaba, öncelikle sizden özür dilemek istiyorum. Çünkü; bugün olanlar hiç kimsenin kolayca kabul edemeyeceği şeylerdi. Ancak size karşı duygularım çok yoğun ve sizinle sıkça görüşmek isteğindeyim... Eğer özürlerimi kabul eder ve bana bir şans daha verirseniz, lütfen olumlu bir mesaj gönderin!


* * * * *


Geçmişte yaşadığımız tüm kırgınlıklar için özür diliyorum senden?


* * * * *


Hissedince sana vurulduğumu kuş olup uçasım gelir bakınca o güzel gözlerine hasretini bi an silesem gelir ama ne çare birtanem ne kuş olup uçabilirim nede hasretini silebilirm ama inan bana birtanem seni bir ömür boyu sevebilrim Beni affet eğer affetmessen ben her şeyde soğurum


* * * * *


Gecenin karanlığında güneşin ışığında suyun damlasında hayatın coşkusunda kimi yanımdasin kimi rüyamda ama hep aklımdasin bebeğim


* * * * *


Senin hayalini kurup sonunda bulduğum o hayallerimdeki sevgilimsin sen karşıma bana aşkı hayal ettiren sevgilimsin kalbimin sahibi seni çok seviyorm


* * * * *


Ben birşey anladım seninle konuşmadığım 5 saat hayatımda hiç olmadıgn kadar mutsuz etti ben şunu anladimki ben sensiz yapamıyorum sevgilim


* * * * *


Benim için çok anlamlısın öyle ki senin bendeki yerin bu satırları yazmama sebep. Kabul edilemeyecek bir şeydi belki yaptığım ama sen de biliyorsun ki her insan hata yapar. Senden beni affetmeni diliyorum. Kalbindeki yerimi yitirdiysem, beni affetmeni bekleyemem. Ama tekrar düşünmen için ağlayabilirim.


* * * * *


Şey.. Nasıl söylesem? Kelime bulamıyorum.. Çok zor biliyorum... Söylemeliyim artık... Şey... Dinle bak. Ben çok üzgünüm olanlara. Yani özür dilerim!


* * * * *


Senden özür dilemek için bana bir fırsat daha vermeni istesem ne dersin? Buluşmak ve konuşmak isteğimi söylesem bana bu şansı tanır mısın?


* * * * *


Sanırım özür dilemek için çok geç kaldım ama yine de son kez şansımı denemek istiyorum: özür dilerim!


* * * * *


Özür dilemenin bir asillik olduğunu düşünüyor ve bugün buluşmaya gelmediğim için özür diliyorum senden. İnan bana elimde olmayan nedenlerden dolayı gelemedim ve seni de arayamadım... Üzgünüm canım. Telafi edeceğime söz veriyorum!


* * * * *


Hatalar yapılmasa affetmenin güzelliği olmazdı hayatta… Çok üzgünüm… Lütfen beni affet…


* * * * *


Sensiz hiçbir şeyin tadı yok. Tüm duygulara anlam katan yanlızca senin sevgin. Seni seviyorum. Lütfen beni affet…


* * * * *


Bir daha asla ama asla seni üzmeyeceğim. Seni çok seviyorum anla. Lütfen beni affet.


* * * * *


Tartışmalar aslında hayatta verdiğimiz bir sınav. Aşkımızın sınavı. Bu sınavı kazanalım olmaz mı!..


* * * * *


Güzel yüzünü soldurmaya neden olduysam lütfen beni affet


* * * * *

Gitme Bırakma Ellerimi Af Diliyorum Ağlatma Şu yüreğimi Sözlerinle Vur Dayanırım Ama Giderek Vurma yaşayamam Sensiz Gitme Ne olur özür dilerim affet beni affetmesende gitme hayatımı bitirme.


* * * * *

Günlerdir özrümü kabul etmen için mesaj yolluyorum… Lütfen, lütfen artık olumlu bir yanıt ver de içimdeki sıkıntıyı hafiflet? Tekrar yazıyorum.. Özür dilerim tüm olanlar için… Gerçekten çok üzgünüm? Sana olan aşkımdan kuşku duymamalısın, seni sevmiyor sana tapıyorum. Ne olur beni affettiğini söyle?


* * * * *


Güzel yüzünü soldurmaya neden olduysam lütfen beni affet…


* * * * *


Hiçbir şey için, hiçbir zaman geç değildir. Ne senden özür dilemem için geç, ne de beni affetmen için. Ben senden özür diliyorum. Sen beni affedebilecek misin?


* * * * *


affetme sözleri, affetmek sözleri, ozur mesajları, ozur mesajlari, özur esajları, özür dilerim, özür mesajı, özür mesajları, özür mesajlari, sms sözleri, şansımı denemek istiyorum,


* * * * *



0 yorum:

Yorum Gönder