20 Şubat 2016 Cumartesi

 iyi geceler sms'leri


Bir Geceyi Değil Bütün Geceleri Sana Armağan Ediyorum iyi akşamlar Aşkım.


* * * * *


Hep aklımdasın öylesine bendesin ki hiç bitmek, tükenmek bilmeyen bir şey bu, bu can bu bedenden çıkana, bu diyardan göçene dek görebildiğim tek gerçek rüyam sensin tatlı rüyalar meleğim.


* * * * *


Geceleri uzaklara çığlık olur sesim, denizden çıkan yosun kokusundan keskin sana olan özlemim, bu gece sırf senin için kapanıyor gözlerim iyi akşamlar.





Beyaz bir güvercin yolluyorum sana; kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi ve sadakat, kar beyaz tüylerinde umut, gagasında iyi akşamlar öpücüğü, yanağını uzat.


* * * * *


Her gece varlığının verdiği huzurla başımı yastığa koyuyorum her şeyimmm sonsuza kadar hep benim ol çünkü sadece seninle bu can var olur..şimdi yine seni düşünerek yatıyorum Allah rahatlık versin.


* * * * *


Kalbinin ışığı gecenin karanlığını bastırsın rüyaların mutluluk yağmurlarında geçsin gecen mutlu kalbin huzur dolu olsun iyi akşamlar!


* * * * *


Yüreğin doğan güneşi değil batan güneşi seçsin, çünkü doğan güneş elbet batacaktır ama batan güneş yeni umutlarla doğacaktır yarınki güneş senin için bitanem iyi akşamlar.


* * * * *


Hayatımsın ve ben sadece seni yaşayabilirim seni yaşadığım her gün için yanağına bir buse gönderiyorum huzurla uyu bitanem.. Huzurlu ve mutlu.. iyi akşamlar.. Seni seviyorum.


* * * * *


Gece olup güzel gözlerin yenik düştüğünde uykusuzluğa, seni gökyüzünden alıp düşlerime emanet ediyorum, gözlerimden uzaksın belki ama daima yüreğimdesin unutma. İyi geceler.


* * * * *




Bu gece yağan yağmura yazdım sana olan duygularımı Seni ne çok sevdiğimi anlatsın diye sel olup aksın üstüne İyi geceler birtanem, damlaların çıkardığı ses sana ninni olsun rüzgar haykırsın seni ne kadar çok sevdiğimi ve sensiz geçen gecelerdeki ıstırabımın sesini


* * * * *


Aşk sarhoş gezmektir ıssız boş sokaklarda Bir kalp çizip içine isminin baş harflerini yazmaktır buğulu camlara Bu mesaj vasıtasıyla aşkımı gönderiyorum sana İyi geceler Aşkitoma


* * * * *


Geceler sessiz, soğuk, ayaz Sevgim o kadar sıcak ki onu gönderiyorum sana, ört üstüne sakın üşüme diye İyi geceler canıma

Gecenin Sessizliğinde Dinlerim seni, Bir Ruzya gibisin beklerim Seni, iyi geceler yıldız gözlüm.


* * * * *


Yıldızlar gözlerine özensin sen birtanesin bebeğim iyi geceler dilerim.


* * * * *


Geceyi bana Sor RüyaIarımı Bana Sor, uyumak Nedir biImiyorum Rüya Desen Seni hayaI ediyorum. SeninIe Ya$ıyorum Sadece uyuyamıyorum bebeğim.. iyi geceIer.


* * * * *


Hayat bir geceden ibarettir en güzeI geceyi en güzeI rüya iIe görmen diIegi iIe iyi geceIer.


* * * * *


İyi GeceIer Yosun GözIüm tatIı rüyaIar benim HayaIim..


* * * * *


GeceIerin Sıcak RüyaIarın Candan OIsun Sana iyi geceIer OIsun..


* * * * *


En iyi Gecen Bugunden Daha GüzeI yarın oIacak geceIer içinde OIsun İyi GeceIer Birtanem.


* * * * *


Sana GeceIerin SessizIiğini RüyaIarın En güzeIini Görmen için Dua Ediceğim A$kım iyi geceIer..


* * * * *


Sen GüzeI rüyaIar içinde Ben Senin hayaIinIe Sen geceIerin Kucağında uykuda Ben iSe Seni Dü$ünerek SabahIarın içinde.. iyi geceIer..


* * * * *


Geceme ı$ık oI RüyaIarımın Ate$i OI Sadece benim OI iyi geceIer A$kım.


* * * * *


Masum geceIerin Masum RüyaIarı SeninIe OIsun iyi GeceIer OIsun Biriciğim..


* * * * *


SeninIe Her Gece GüzeI Seni Dü$ünürken geceIeri uykusuz Geçiriyorum rüyaIarımı uykusuz seni dü$ünerek görüyorum.. iyi geceIer Sana Bebeğim.
Geceleri Uzaklara çığlık Olur Sesim, Denizden çıkan Yosun Kokusundan Keskin Sana Olan özlemim, Bu gece Sırf Senin İçin Kapanıyor Gözlerim. İyi Geceler Herşeyim.


* * * * *


Bir hüzün saklıdır ve bin umut vardır,her yeni gün doğumunda, bir hüzünle uyuyup bin umutla uyanma dileğiyle. iyi geceler.


* * * * *


Güzellikler içinde gecenin bu saatlerindebelki yalnızlığın en yorgun olduğu yerde yalnız olmadığını bilesin diye sana İYİ GECELER diyesim geldi.


* * * * *


Rüyalara rest çektim uyumuyorum herkes derin uyukudayken ben sana dalıyorum uyuku çok tatlı derler ben seni tadıyorum onlar uyukuya ben sana doyamıyorum birtanem iyi geceler.


* * * * *


Geceleri Uzaklara çığlık Olur Sesim, Denizden çıkan Yosun Kokusundan Keskin Sana Olan özlemim, Bu gece Sırf Senin İçin Kapanıyor Gözlerim.


* * * * *


Rüyaların en güzelini görürken Allah'ın seni koruması için gönderdiği meleğin kanatları öyle büyük olsun ki en masum anında sana kimseler zarar varamesin. iyi geceler meleğim tatlı rüyalar bebeğim.


* * * * *


Yatağına uzandığında istediğin bütün guşellikler senin olsun. vede duygularını paylaşacak birine ihtiyaç duyarsan ben burdayım herzmn AŞKIMM tatlı rüyalar


* * * * *


Yine bir gün daha bitti sensiz ve tüm geceler ben yaşadığım sürece sensiz. sana çok kızgın olmama rağmen seni hala çok seviyorum iyi geceler


* * * * *


Hayatımdaki en değerli varlıkk canım taa içii bitanecik sevgilim benimm iyi uyuu yarın umarım görşmek dileğiylee seni çok seviyorum iyi geceler.


* * * * *


Seni uyurken izlemek isterim, uyuduğunda ay yüzünü öpmek isterim işte özaman bende tatlı bir rüya görmüş olurum sevdiğim, iyi geceler bebeğim.


* * * * *


Ben uykuyu sadece seni görmek için seviyorum çünkü rüyalarımı süsleyen en güzel meleksin bebeğim iyi geceler.


* * * * *


Güzel bir gün nasıl seninle başlıyorsa dünyamda, güzel bir gecede ancak seni rüyamda görünce anlam kazanacaktır, iyi geceler aşkım.


* * * * *


Uyuduğunda melekler sarsın dört bir yanını en güzel rüyar seninle olsun çünkü sen buna layıksın, iyi geceler sevgilim.


* * * * *
Göz yaşlarım süzülürken yanaklarımdan, ıslak dudaklarım buruşuyor, yüreğim sıkışıyor, sensiz. Ben hayallerimin peşine düşüp gezinirken; Sen rengarenk rüyalarda geziniyorsun gecelerde...


* * * * *


Ey beklenen Sevgili, bahar hazana dönmeden, ayrılıp yağmur ol da gel. Bekliyorum özlemim. En güzel geceler senin olsun.


* * * * *


Elimdekilerin değerini kaybedince, bilenlerden değil,
Değer verdiğim için kaybedenlerdenim.


* * * * *


Senin sevgin bende bitmek, tükenmek bilmeyen bişey, bu can bu bedenden çıkana, bu ellerden göçene dek görebildiğim tek gerçek rüyam sensin, gerçeğim tatlı rüyalar meleğim.


* * * * *


Geceleri uzaklara çığlık oluyor sesim,
sadece seni rüyamda görürüm diye kapanıyor gözlerim.
İyi Geceler Herşeyim!


* * * * *


Beyaz bir güvercin yolluyorum sana; kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi ve sadakat, kar beyaz tüylerinde umut, gagasında iyi geceler busesi yanağına..


* * * * *


Ben elimdekilerin değerini kaybedince.
Bilenlerden değilim..
Ben değer verdiğim için
Kaybedenlerdenim..


* * * * *


Hayatım, gecenin karanlık yüzüdür,
Ben karanlıklara alışığım, sessiz gecelerde,
Bözümün önünde ki tek perde,
İyi Geceler Diliyorum.


* * * * *


GeceIeri UzakIara çığIık OIur Sesim, Denizden çıkan Yosun Kokusundan Keskin Sana OIan özIemim, Bu gece Sırf Senin İçin Kapanıyor GözIerim. iyi GeceIer Her$eyim!


* * * * *


Sensiz Bu gecenin SoğukIuğu çekiImiyor hayaIin gözümün önünde yaInızım odamda resmin duvarda SabahIarım HayaIinIe, TatIı RüyaIar A$kım, iyi geceIer


* * * * *


iyi geceler mesajı, mesajlar, resimli iyi geceler  mesajı facebook, resimli iyi geceler  mesajları indir, resimli iyi geceler mesajı, resimli iyi geceler sözleri, resimli iyi geler mesajları komik, 

0 yorum:

Yorum Gönder