21 Şubat 2016 Pazar

Aşık Edici Mesajlar


Biliyorum Sen Güneşsin Etrafında Binlerce Gezegen Var, Ama Sende Biliyorsun Ki Ben Dünyayım Ve Bir Tek Bende Hayat Var..


* * * * *


Sana Binlerce Gül Vermek İsterdim Ama Güller Solar, Sana ömrümü Vermek İsterdim Ama Bir Gün öleceğim, Sana Sadece Sevgimi Veriyorum Sonsuza Dek Süreceği İçin…


* * * * *


Yeminlerimi senin üzerine söylüyorum gerçekten seni seviyorum yemin ederim bu sevgi sen olduğun sürece yanımda bitmez bunu unutma.


* * * * *


Eğer Son Nefesimi Vermeden Once Mutlu Olacagini Bilirsem Cehenneme Bile Gulerek Giderim.!


* * * * * 


Aşk mektubuna başlarken ne söyleyeceğimizi bilemeyiz Bitirirken de ne yazdığımızın farkında olmayız


* * * * * 


Aşık oImak nedir biImezdim öğrendim sayende seni görüğümde dünya dönüyormuş dedim, seni gördüm gözIerinde bittim seviyorum seni…


* * * * * 


KaIbim cam gibidir hemen kırıIır sözIerim çok tanedir anIamIı, seni seviyorum cam kaIbimin içinde sözIerim senin gibi herzaman anIamIı seviyor kaIbim seni deIikanIı.


* * * * *


Yüreğim umulmayan yaralarla baş edemezken, Bir tatlı aşk gülüşü özledi gözlerim, Ve sen hangi alemde hangi düşlerde isen gel, Çünkü gülüşünü çok özledim


* * * * * 


Gözyaşı ile bitecek Kadar Karamsar Sevmedim Seni Ben Seni Umutlarıma Katıp Hayaller kurarak Sevdim Aşkım..


* * * * * 


Sen benim yaşama Sevincim ve Sen Benim öLme Arzumsun Aşkım, Senin için Yaşarım Senin için öLürüm güLüm


* * * * * 


Bazi asklar okyanus gibidir görmesen de sonunun bir yerlerde bittigini bilirsin, okyanuslar bile kiskanir sana olan sevgimi. Görmesem de sonunu biliyorum, sonsuza kadar bitmeyecek… Seni seviyorum!


* * * * *


NASIL DOLDURDUYSAM HAYATIMI VARLIĞINLA, BENDE YAZMAK İSTERİM ADIMI DEFALARCA DUDAKLARIMLA DUDAKLARINA...


* * * * * 


geceleri güneşim, gündüzleri nefesim, bu dünyada canım öbür dünyada sevabım, damarımda kan bedenimde can,sensiz yok bir dakikam sensin kara sevdam..


* * * * * 


Seni özlediğim kadar kimseyi özlemedim.Gecelerim kıskanır oldu artık sana çektiğim hasreti bebeğim.


* * * * *


Şafak vakti yağan çiğ tanesi kadar masum gün batımında denizlerden esen rüzgar kadar çılgın ve okyanusun derinliklerindeki inci taneleri kadar özelsin bitanemsin kuzum 


* * * * * 


Bütün yaşanmışlığı hiçe sayıp gidecek kadar adamsa,
bende kapıyı açıp burdan buyurun bayım diyecek kadar kadınım...,


* * * * * 


Kader aradığı kişiyi insanın karşısına her seferinde kapı komşusu olarak çıkarmaz. Uzakları yakın etmek düşer size. Haritaları seviniz...” Murathan Mungan


* * * * *


Bir gün bir yerde tekrar karşılaşırsak eğer ,benimle yeniden tanışşş..


* * * * * 


Sevmek ve Aşk! ikisi de ayrı şeyler. Aşk kör karanlıkta koşmaya, sevgi gün ışığında yürümeye benzer. Aşıksanız belki varacağınız yere daha önce varırsınız; ancak takılıp, düşebilirsiniz de...


* * * * * 


Bu dünyada birsürü insan var, kimi mutlu kimi mutsuz, kimi gülüyor kimi agliyor, ama iyilige ve güzelliklere layik olan tek bi insan var oda suan mesajimi okuyor..:)


* * * * *


AŞK onun yanında çocuk gibi mutlu olmaktır...


* * * * * 


Geç kalmış Bir Aşkın Nöbetçileriydik Taaki Gözlerin Gözlerime Deydiği o günden sonra aşık oldum sana beklediğim sendin hoş geldin dünyama aşkım.


* * * * * 


 "Hayatta üç şeyi sevdim; Seni, kalbimi, ümit etmeyi...Seni sevdim, sensin diye, Kalbimi sevdim, seni sevdi diye, Ümit etmeyi sevdim, belki seversin diye..."


* * * * * 


 "Sert rüzgarlar karanlık geceleri severmiş , aynen benim seni sevdigim gibi."


* * * * * 


"Sen bazen en zifiri karanlık gecemin güneşi, sen bazen yaşanacak hayatın cesaret verecek mutluluk yanı, sen bazen ve her zaman sevgimin tek nedeni..."


* * * * * 


"Dünyada iki renk gül olsun, biri kırmızı diğeri beyaz. Beni unutursan kırmızılar solsun seni unutursam beyazlar kefenim olsun."


* * * * * 


Eğer bir gün birisi senin için güneşe buzla “SENİ SEVİYORUM” yazabilirse, o zaman seni benden daha çok seven birisi var demektir!"


* * * * * 


Takma dişlerimizin yerlerini unutana kadar, seveceğim seni. Tansiyonum düşse bile, sen düşme diye tutacağım ellerini! 


* * * * * 


Tüm güzelliklerimi mutluluklarımı heyecanlarımı sana getiriyorum çünkü ben seninle yaşıyorum.


* * * * *


Sen benim parçamdın şimdi kime gidersen git onda yedek parçasın..


* * * * *


Sen benim aşk araken bulduğum değil,Hiç aklımda yokken aşık olduğumsun..


* * * * *


"Güneşin buz tuttuğu yerde bir alev görürsen, bil ki o yalnız senin için yanan kalbimdir."


* * * * *


 "Bütün gün uyuyorum diye bana deli diyorlar. Budalalar rüyamda seni gördügümü bilmiyorlar..."


* * * * *


 "Aşk güzeldir ama karşılıklı ise. Karşılıksız ise seni içten yıkmaya çalışan düşman gibidir. Anlamadan savaşı kaybedersin..." 


* * * * *


 "Gönül bahçesine bir kırmızı gül diktim ama kimse o gülün ucunu göremedi. Görenler sadece kökünü görebildi. Çünkü sana olan aşkım öyle büyük ki..."


* * * * *


Yol arkadaşını doğru seçmeli insan,seçemeyenlerin çoğu yol yorgunu..


* * * * *


"Attığım her adım benden uzakta; bastığım her yerde yokmuşum meger! Çırpınırken ben denilen tuzakta; ben sana saplanan okmuşum meğer!"


* * * * *


"Yanağına düşen kar tanesi eriyip, dudaklarına indiğinde ve o bir damla serinligi biriyle paylaşmak istediğinde, yüzünü rüzgara dön, ORADAYIM..."


* * * * *


 "Sevmek olağanüstü, aşk basittir. Sevmenin taklidi olmaz; aşkin sahtesi vardır..."


* * * * *


"Aşk gülü dikeniyle avuçlamaya benzer. Ellerin kan içinde kalır, ama dikenlerin hesabınıi gülden soramazsın..."


* * * * *


"Yine sensiz bir gün başlıyor yüreğimde. Yine uykusuz girdim bugüne, isyan ederim sensiz geçen günlerime, ne olur mahkum etme beni sensizliğe..."


* * * * *


"Dünde, bugünde, yarında yüreğin kadar yanındayım. Kendini yalnız hissettiğinde dokun yüreğine ben hep ordayım..."


* * * * *


"Sen seni seveni göremeyecek kadar körsen, o da seni sevdiğini söylemeyecek kadar gururludur..."


* * * * *


"Aşk; kaçmaktan çok kovalamayı sever. Görmekten çok özlemeyi, dokunmaktan çok düşlemeyi ve bu aşk öyle hain ki, nerde imkansız var onu sever..."


* * * * *


 "Bir gün gelecek, başbaşa kalacaksın yıllanmış anılarınla ve keşke diyeceksin, nemli gözlerle bakarken yağan yağmura..."


* * * * *


 "Bu dünyada iki kör tanıdım: Biri beni hiç görmeyen sen; diğeri senden baskasını görmeyen ben..."


* * * * *


 "İnsanlar, bir gülün peşinde koşarken, ezdikleri kır çiçeklerini fark etmezler..."


* * * * *


 "Hiçbir sey aglamaya degmez, degen insan zaten aglatmaz. Aglarken basini dik tut, göz yaslarin seni aglatan kadar alçalmasin..."


* * * * *


 "Bir can düşün bedensiz; bir beden düşün kalpsiz; bir kalp düşün sevgisiz; birde beni düşün sensiz: İşte bu IMKANSIZ..."


* * * * *


 "Sonsuz bir gecenin sessizliğinde aşka düğümlenmiş sevgiyi arıyorum..."


* * * * *


 "Bir tek seni sevdi yüreğim, bir tek senden vazgeçemedi; bir tek seni gördü gözlerim, isterim ki sende kapansın sevgilim..."


* * * * *


 "Sen Beni,Benim Seni Sevdiğim Kadar Sevseydin;Benim Seni, Senin Beni Sevdiğin Kadar Sevdiğimi anlardın"


* * * * *


"Ne seni unutacak kadar zaman geçecek Nede geçen zamanseni unutmaya yetecek Bırakıp gitsemde unuturum sanma Zaman alışmayı öğretir. UNUTMAYI ASLA"


* * * * *


 "Bir gün kırlarda gezerken eline bir papatya al ve seviyor sevmiyor yapmaya başla. Seviyor çıkarsa inan ama sevmiyor çıkarsa inanma. Çünkü o sadece bir PAPATYA"


* * * * *


 "Aşk gözlerde başlar, dudaklara iner, kalbi fetheder, tekrar gözlere çıkar, yaş olup iner"


* * * * *


 "Aşk bir güle benzer; çiçek kısmında aşkın sonsuzluğunu yaşarsın, diken kısmında ise sonsuz acıları tadarsın..."


* * * * *


 "Ben seni dün sevmedim, çünkü dün bitti. Ben seni bugün sevmedim çünkü bugün bitecek. Ben seni yarın sevdim çünkü yarınlar hiç bitmeyecek..."


* * * * *


 "Aşk dudaklarda kahkaha değil, gözlerdeki yaştır. Maksat sevgi uğrunda ölmek değil, uğrunda ölecek sevgi bulmaktır..."


* * * * *


 "Ayrılıklar küçük sevgileri öldürür ama büyük sevgileri güçlendirir.Tıpkı rüzgarın mumu söndürüp yangını güçlendirdiği gibi..."


* * * * *


 "Yaprak döken gençliğimin satır aralarında altı kırmızıyla çizilmiş ve tırnak içine alınmış suskunluğumun baş harflerisin."


* * * * *


 "Sen , benim anılarla bitip giden rüyama hiç bir zaman ses vermeyen doğamsın."


* * * * *


 "Utanırım , söyleyemem yaşadığım yalnızlığı , kelimeler yetmiyor ki bu mu sevda dedikleri."


* * * * *


 "Seni , senden uzakta , sensiz ama seninle yaşıyorum."


* * * * * 


sevgiliye mesaj,sevgilime aşk mesaj, sevgiliye mesaj kisa, sevgileye en güzel aşk mesajlar, sevgiliye mesaj sözleri,sevgileye romantik sözler, sevgiliye güzel duygusal sözler, sevdigin kiza etkileyici mesaj

0 yorum:

Yorum Gönder