3 Mart 2016 Perşembe


Seni niye özledim böyle aklım almıyor, tenini koklasam geçecek gibi oluyor ama geçmiyor...


* * * * *


Seni gördüğüm an dünyadaki en büyük katliamı yaptım. 6 milyar insanı öldürdüm kafamda. Sen de beni öldürerek intikam aldın...


* * * * *


Yıldızlar tükenene kadar bekleyeceğim seni. Her yıldız kaydığında daha da umutlanıyorum geleceksin diye.


* * * * *


Günaydın sevdiğim. Bugün de sensizliğe uyandım. Anason kokulu gecemiz olacak bu gece de. Mezem olur musun?


* * * * *


Sigara paketinden çıktıktan sonra tekrar sığdıramadığım sigara gibisin sevgili. İçime sığdırdım seni içime çekerek.


* * * * *

Gelmeyeceğini bildiğim ama yine de beklediğim biri var benim..


* * * * *


Dünyanın en güzel hissi, birinin yüzündeki gülümsemenin sebebi olduğunu bilmektir.


* * * * *


Söylesem tesiri yok, sussam gönül razı değil.


* * * * *


Ben özledim sen gelmedin..


* * * * *


Kalanlar unutursa gidenler unutulur.


* * * * *


Rakı devrilmiş masalarda yokluğun
Veya benden önce kalkıp gitmişliğin
Gece boyu dolandığım barlarda
Sarhoşlara tekrarladığım adın
Balıkçı kahvesinde, çorbacıda, kenarlarda
Yusuf Hayaloğlu


* * * * *


Seni kaybettim galiba
İki taşın arasında kaldım
Bu, benim hatam değildi
Seni ben çok geç tanıdım
Yusuf Hayaloğlu


* * * * *


Bu içimdeki çocuk sana olan bu hasreti kaldıramıyor.
Yatağında ellerini açıp karanlıkta dua ediyor
Allah'ım onu çok özledim..Artık bu hasret bitsin.
Bizi birbirimizden ölüm bile ayıramasın..


* * * * *


Bu gece görmeyen gözlere, Duymayan kulaklara Ve hissetmeyen yüreklere; Nefrete yakın sitemi var incinmiş yüreğimin


* * * * *


iki kişi arasında kaldıysanız ikinciyi seçin, çünkü birinciyi gerçekten sevseydiniz ikincisi olmazdı.



Bir gün hayatın tüm güzelliklerinden vazgeçip sessiz sedasız ölüme gitmek istersen yanıma gel de sana sensiz olmanın ölüm olduğunu göstereyim.

* * * * *

Bir gün seni unutmak zorunda kalırsam aşkımın küçüklüğüne değil, çaresizliğimin büyüklüğüne inan.

* * * * *

Bir gün yağmura yakalanırsan benden kaçtığın gibi yağmurdan da kaç.çünkü bulutların arkasında kaybolan aşkı için ağlayan benim.

* * * * *

Bir mültecinin vatanı yada bir kölenin hürriyeti kadar uzak olsan da; sende hep gurbeti yaşasam da olsun: yeter ki beni yüreğinden sürgün etme...

* * * * *

Bir ömür boyu seninleyim desende istemem artık.çünkü sen rüzgarın coşturduğu bir toz bulutusun.Bugün bana esersin yarın ellere...


* * * * *

Benimle güzelsin, bensiz tırıvırı.

* * * * *

Biz kimseye ölmedik, kimse de bize bayılmasın.

* * * * *

Adamlar, bana çay verdi çay, çay veren adam hiç kötü olur mu?

* * * * *

Ben onun kirpiklerinin rastgele dizildiğinde hala inanmıyorum.

* * * * *

Sıkılıyorsan güneşten, gece oluruz erkenden, sen istersen.

* * * * *

Bittiğini nasıl anlarsın? Anılara O’ndan daha çok aşıksan..

0 yorum:

Yorum Gönder