6 Mart 2016 Pazar


En Güzel Kadınlar Günü Mesajları - 8 Mart 2016


SENİ BEN ÇİÇEKLERDEN YEMİŞTEN VE KLASİK DÖRTLÜKLERDE ANLATILDIĞINDAN DAHA ÇOK FAZLA SEVERİM,SENİ ÇOK SEVERİM. KADINLAR GÜNÜN KUTLU OLSUN..


* * * * *


ASKIM SENI SEVIYORUM…BELKI SEVGIMI HER ZAMAN GÖSTEREMIYOR OLABILIRIM AMA SEN BUNU DAIMA BILIYORSUN… KADINLAR GUNUN KUTLU OLSUN..


* * * * *


SEVGILIM, BIRGÜN UMARIM BANA GÖSTERDIGIN SEVGI VE SABRI SANA GÖSTEREBILME SANSIM OLUR… KADINLAR GUNUN KUTLU OLSUN..


* * * * *


Güneş yüzlü annem, ellerinden öperim. Kadınlar günün kutlu olsun..


* * * * *


Sabırlısın, sıcaksın, şefkatlisin, koruyucumsun, bağışlayansın.. Annemsin. 8 Mart Dünya Kadınlar Gününün Kutlu Olsun..Seni çok seviyorum.


* * * * *


Doğumdan ölüme kadar her hayatın her anında varlıklarını hissettiğimiz, bizi biz yapan değerli kadınlarımızın bu özel gününü yürekten kutlarım.


* * * * *


ASKIM SENI SEVIYORUM…BELKI SEVGIMI HER ZAMAN GÖSTEREMIYOR OLABILIRIM AMA SEN BUNU DAIMA BILIYORSUN… KADINLAR GUNUN KUTLU OLSUN


* * * * *


Analarımız, bacılarımız, hayatımızın yarısı hatta çok daha fazla değerlerimizi ifade eden kadınlarımızın Kadınlar Günü’nü kutluyorum.


* * * * *


DÜN SANA KIZDIKLARIMI BUGUN BEN YAPIYORUM CÜNKÜ ASLINDA SENIN KÜCÜK BIR KOPYANIM UMARIM SENIN KADAR SEVGI DOLU OLURUM KADINLAR GUNUN KUTLU OLSUN


* * * * *


Bütün dünya kadınlarına sağlık, mutluluk ve esenlik dolu günler diliyor, 8 Mart Dünya Kadınlar Gününü kutluyorum.


* * * * *


MEGER DILIMDEKI VE BEYNIMDEKI EN GÜZEL KELIME SENIN ADINMIS SANA HER SESLENISIMDE YA ACIM DINMIYOR YADA SEVGIM COSUYOR KADINLAR GUNUN KUTLU OLSUN



* * * * *


Kadınlar olmasaydı dünyadaki hiçbir şeyin önemi kalmazdı. En kıymetli varlık olan kadınların dünya kadınlar günü kutlu olsun.



* * * * *


Aşkım seni çok seviyorum! Belki sevgimi her zaman gösteremiyor olabilirim ama sen bunu daima biliyorsun. Kadınlar günün kutlu olsun sevgilim.



* * * * *


Bütün dünya kadınlarına sağlık, mutluluk ve esenlik dolu günler diliyor, 8 Mart Dünya Kadınlar Gününü kutluyorum.



* * * * *


Canım arkadaşım, sağlık, mutluluk ve esenlik dolu günler diliyor, 8 Mart Dünya Kadınlar Gününü kutluyorum.



* * * * *


Doğumdan ölüme kadar her hayatın her anında varlıklarını hissettiğimiz, bizi biz yapan değerli kadınlarımızın bu özel gününü yürekten kutlarım.
Sɑbırlısın, sıcɑksın, şefkɑtlisin, koruyucumsun, bɑğışlɑyɑnsın.. Annemsin. 8 Mɑrt Dünyɑ Kɑdınlɑr Gününün Kutlu Olsun.Seni çok seviyorum


* * * * *


Bu sabah mavi bulutları avucuna, mutlulukları gönlüne, sevgimi usulca kalbine bırakıyorum. Güneş her zaman senin için doğsun, en güzel günler seninle olsun. Kadınlar günün kutlu olsun.



* * * * *


Canım arkadaşım, sağlık, mutluluk ve esenlik dolu günler diliyor, 8 Mart Dünya Kadınlar Gününü kutluyorum.



* * * * *


Dostum, arkadaşım, sırdaşım! Bir gün, umarım bana gösterdiğin sevgi ve sabrı sana gösterebilme şansım olur. Seni çok seviyorum! Kadınlar günün kutlu olsun.



* * * * *


Dün sana kızdıklarımı bugün ben yapıyorum. Çünkü, aslında, senin küçük bir kopyanım. Umarım senin kadar sevgi dolu olurum. Kadınlar günün kutlu olsun Anneciğim.



* * * * *


Dünyada birçok insan vardır. Kimi mutlu, kimi mutsuz.. Kimi gülüyor, kimi ağlıyor.. Ama tüm güzelliklere ve mutluluklara layık biri var; O’da şu anda bu mesajı okuyor. Kadınlar Günün Kutlu Olsun!


* * * * *


Her kadın bir çiçektir. Bu özel günlerinde onlara bir çiçek hediye edelim. Kadınlar gününüz kutlu olsun.


* * * * *


Bütün dünya kadınlarına sağlık, mutluluk ve esenlik dolu günler diliyor, 8 Mart Dünya Kadınlar Gününü kutluyorum.


* * * * *


Cumhuriyetimizin odak noktasında yer alan kadınlarımız, modern ve çağdaş günlere gelmemizde önemli görevler başarmışlardır. Kadınlar gününüz kutlu olsun.


* * * * *


Bütün kadınların 8 Mart Dünya Kadınlar Gününü kutluyor, eşitlik, özgürlük ve mutluluk dolu bir yaşam sürmelerini diliyorum.


* * * * *


Emek veren, acı çeken, özlem duyan, hakkını savunan tüm kadınlar 8 Mart Kadınlar Günü Kutlu Olsun.



Mesɑfeler uzɑk olsɑdɑ,yüreğim hep senin cɑnıɑdınlɑr günün kutlu olsun.


* * * * *


Bir Günümde Değil Her Günümdesin. Her Gün Her Sɑniye Benimlesin. Her Zɑmɑn Bɑnɑ Destek Oldun. Sen Benim İçin Çok Özelsin. Kɑdınlɑr Günün Kutlu


* * * * *


Güneş yüzlü ɑnnem, ellerinden öperim. Kɑdınlɑr günün kutlu


* * * * *


Sɑbırlısın, sıcɑksın, şefkɑtlisin, koruyucumsun, bɑğışlɑyɑnsı Annemsin. 8 Mɑrt Dünyɑ Kɑdınlɑr Gününün Kutlu çok seviyorum.


* * * * *


Aslındɑ senin küçük bir kopyɑnım. Umɑrım senin kɑdɑr sevgi dolu Kɑdınlɑr günün kutlu


* * * * *

sevgilime dünya kadınlar günü mesajları, sevgilime dünya kadınlar günü sözleri, romantik kadınlar günü sözleri, duygusal kadınlar günü mesajları

0 yorum:

Yorum Gönder