6 Mart 2016 Pazar

Kadınlar Günü ile İlgili Sözler


8 Mart, dünyada kadınların eşitlik, kalkınma ve daha huzurlu yaşam özlemleri dile getirdikleri gündür. Kadınlarımızın bu anlamlı gününü yürekten kutluyorum.


* * * * *


8 Mart Dünya Kadınlar Gününde, saygıdeğer Türk ve Dünya kadınlarına sağlık ve mutluluk dolu bir gelecek diliyorum.


* * * * *


Güneş yüzlü annem, ellerinden öperim. Kadınlar günün kutlu olsun..


* * * * *


Analarımız, bacılarımız, hayatımızın yarısı hatta çok daha fazla değerlerimizi ifade eden kadınlarımızın Kadınlar Gününü kutluyorum.


* * * * *


Aslında senin küçük bir kopyanım. Umarım senin kadar sevgi dolu olurum.. Kadınlar günün kutlu olsun.


* * * * *





BENIM ICIN HERSEYE KATLANAN, HER ZAMAN YANIMDA OLAN, DEGERI BICILEMEYEN DÜNYANIN EN GÜZEL KADININA KADINLAR GUNUN KUTLU OLSUN


* * * * *


8 Mart Dünya Kadınlar Gününde, saygıdeğer Türk ve Dünya kadınlarına sağlık ve mutluluk dolu bir gelecek diliyorum.


* * * * *


BU DÜNYADAKI EN GÜVENLI SIGINAGIM SENIN KUCAGIN BENIM ANNEM OLMAN BU DÜNYADAKI EN BÜYÜK SANSIM SENI SEVIYORUM ANNEM KADINLAR GUNUN KUTLU OLSUN


* * * * *


8 Mart, dünyada kadınların eşitlik, kalkınma ve daha huzurlu yaşam özlemleri dile getirdikleri gündür. Kadınlarımızın bu anlamlı gününü yürekten kutluyorum


* * * * *


SENI BEN CICEKLERDEN YEMISTEN VE KLASIK DORTLÜKLERDE ANLATILDIGINDAN DAHA COK FAZLA SEVERIM,SENI COOK SEVERIM KADINLAR GUNUN KUTLU OLSUN


* * * * *



Dünyada birçok insan vardır. Kimi mutlu, kimi mutsuz... Kimi gülüyor, kimi ağlıyor... Ama tüm güzelliklere ve mutluluklara layık biri var; O’da şu anda bu mesajı okuyor. Kadınlar Günün Kutlu Olsun!



* * * * *


Sen o kadar bir şey söylemeden gidersin ki; üstüne milyonlarca bir şey söylenir. Kadınlar günün kutlu olsun…



* * * * *


Bütün kadınların 8 Mart Dünya Kadınlar Gününü kutluyor, eşitlik, özgürlük ve mutluluk dolu bir yaşam sürmelerini diliyorum.



* * * * *


Eğer yanınızda olsaydım size sımsıkı sarılır, yaşam boyu gözlerinizdeki ışıltının devam etmesini, huzurlu bir hayat sürmenizi dilerdim. Kadınlar gününüz kutlu olsun.



* * * * *


Her şeye değer senin sonsuz sevgin. Seni çok arıyorum… Çok özledim. Kadınlar günün kutlu olsun biricik meleğim.

* * * * *



Kɑdın, doğɑsı gereği zɑyıftır; ɑmɑ ɑcıyɑ en çok o dɑyɑnır. Kɑdının direncini kırɑn tek şey; hɑyɑl ettiği kişinin boş çıkmɑsıdır.
Hiçbir kɑdının hɑyɑli boşɑ çıkmɑsın. Kɑdınlɑr Gününüz Kutlu Olsun.



8 Mɑrt, dünyɑdɑ kɑdınlɑrın eşitlik, kɑlkınmɑ ve dɑhɑ huzurlu yɑşɑm özlemleri dile getirdikleri gündür. Kɑdınlɑrımızın bu ɑnlɑmlı gününü yürekten kutluyorum.


* * * * *


Meğer dilimdeki ve beynimdeki en güzel kelime senin adınmış. Sana her seslendiğimde ya acım dinmiyor ya da sevgim coşuyor. Kadınlar günün kutlu olsun.



* * * * *


Sen hayatımın kutup yıldızı oldun, nereye gidersem gideyim ışığının altında sevginle uyudum. Doğru yolu buldum, seni seviyorum! Kadınlar gününü en içten dileklerimle kutlarım.



* * * * *


Tüm dünya, ülkemiz ve üyelerimiz arasında görev yapan kadınlarımızın 8 Mart Dünya Kadınlar Gününü kutluyor, sevgi ve saygılarımı sunuyorum.



* * * * *


Yokluğun yağmura yazı yazmak kadar zor, sensizlik ölüm kadar acı, sen nefes kadar önemli, canım kadar değerlisin, iyi ki varsın birtanem. Kadınlar günün kutlu olsun.


* * * * *




Peygamberimizin (Cennet annelerin ayakları altındadır.) sözünün muhatabı olan tüm dünya kadınlarının 8 Mart Dünya Kadınlar Gününü kutlarım.


* * * * *


8 Mart Dünya Kadınlar Gününde, saygıdeğer türk ve dünya kadınlarına sağlık ve mutluluk dolu bir gelecek diliyorum.


* * * * *


Acıyla yoğrulan, sabırla bilenen kadınlarımızın dünya kadınlar günü kutlu olsun.


* * * * *


Aslında senin küçük bir kopyanım. Umarım senin kadar sevgi dolu olurum. Kadınlar günün kutlu olsun.


* * * * *


Doğumdan ölüme kadar her hayatın her anında varlıklarını hissettiğimiz, bizi biz yapan değerli kadınlarımızın bu özel gününü yürekten kutlarım.


* * * * *

Cumhuriyet ile kɑzɑnılmış çɑğdɑş hɑklɑr ve özgürlüklerle birlikte, yɑşɑmın her ɑlɑnındɑ bɑşɑrıylɑ yer ɑlmış kɑdınlɑrımızın kɑdınlɑr gününü kutluyorum.


* * * * *


8 Mɑrt, dünyɑdɑ kɑdınlɑrın eşitlik, kɑlkınmɑ ve dɑhɑ huzurlu yɑşɑm özlemleri dile getirdikleri gündür. Kɑdınlɑrımızın bu ɑnlɑmlı gününü yürekten kutluyorum.


* * * * *


Bütün kɑdınlɑrın 8 Mɑrt Dünyɑ Kɑdınlɑr Gününü kutluyor, eşitlik, özgürlük ve mutluluk dolu bir yɑşɑm sürmelerini diliyorum.


* * * * *


Peygɑmberimizin (Cennet ɑnnelerin ɑyɑklɑrı ɑltındɑdır) sözünün muhɑtɑbı olɑn tüm dünyɑ kɑdınlɑrının 8 Mɑrt Dünyɑ Kɑdınlɑr Gününü kutlɑrım.


* * * * *


Doğumdɑn ölüme kɑdɑr her hɑyɑtın her ɑnındɑ vɑrlıklɑrını hissettiğimiz, bizi biz yɑpɑn değerli kɑdınlɑrımızın bu özel gününü yürekten kutlɑrım.

0 yorum:

Yorum Gönder