5 Mart 2016 Cumartesi


Ne garip değil mi? Hala aklıma geldiğinde içimi sızlatmayı başarabiliyorsun.


* * * * *


Anladım ki vazgeçilmeyen değil de, vazgeçmeyen vardır.


* * * * *


Hani sadece öIüm ayırırdı bizi, şöyIe sevgiIim…hangimiz ÖIdü


* * * * *


Gözlerinden yaş aksın istemedim, senin için kendi gözyaşlarımı feda ettim.


* * * * *


Sen ağlayıp üzülme diye ben gecelerce gözyaşı döktüm. Kırıldığım kızdığım ne varsa içime gömdüm, sırf sen mutlu ol diye ben gözlerime ettiğim yemini bozdum.


* * * * *


Çünkü sen en çok benim yanıma yakışıyorsun…


* * * * *


Ömrüm seninle geçsin…


* * * * *


Beni sana alsana, çok yakışırız..


* * * * *


Sen bana huzur ver, ben sana ömrümü..


* * * * *


Sen içimden geçen yolculuksun.


* * * * *


Ağlamamak için sıktığım çenemin acısını kalbimde hissettim, defalarca.


* * * * *


Seni sevdiğime değmez gibisin.


* * * * *


Bitti o şiir başka mısra gerekmez.


* * * * *


Aşk ne zaman biter biliyor musun? Bitti dediğinde yüreğin acımıyorsa…


* * * * *


Herkes "Kaybeden o." diyor. Ulan kaybeden oysa neden acı çeken benim?


* * * * *


“Üzecekler seni, çok üzecekler
Aklına o zaman geleceğim işte”


* * * * *


Lan ben senin yanından geçerken nefes alamıyorum ah olurda kokun burnuma dolar , ciğerlerimi yakar diye lan ...


* * * * *


Ben Sensizdim..! akşamın yaklaştığı saatlerde. kahrolursun görme ağladığımı. Başlayan düşü şafakla birlikte dağıtır ansızın her gün batımı.. Bekleyiş bir özleyiş gönüldeki güzeli bir süsleyiş bin bir hisle sevmeli neden o çok sevene unut bekleme derler oysa seven ümitsiz olsa da bekler


* * * * *


Bir çiçeğim vardı, adını aşk koydum; KOPARDILAR, Bir çiçeğim vardı, adını sevgi koydum; SOLDURDULAR, şimdi yine bir çiçeğim var, adını izdi rap koydum; NE KOPARAN VAR, NE SOLDURAN...


* * * * *


Git gidebildiğin kadar! Bu limanda kaybettiğim ilk gemi sen değilsin, ama unutma;Lmanda kalanı değil çekip gideni yakalar fırtana!!!


* * * * *


Gitmek kolayda; ya gittiğin yerde aradığını bulamazsan, dönmek tekrar zor olmazmı sana???


* * * * *


Bende bilirdim gitme demeyi; ama morgta yatan bir cesede, kalk gidiyoruz demek gibi bir şey olurdu bu!


* * * * *


Ve Anlarsın ki;By dünyada neyi çok istersen, O senin `` İMTİHANINDIR `


* * * * *


Seni Sevdiğimi Düşündükçe Ölmeyi Diliyorum Tanrıdan… Her Seferinde Kalbim Başka Bir İsyan Çıkarıyor… Elimde Olsa Kalbimi Yerinden Söker Ayaklarımla Çiğnerdim… Ama Elimde Değil Ne Seni Sevmemek Nede Kalbimi Söküp Çiğneye Bilmek… Yapabildiğim Tek Şey Seni Sevebilmek..


* * * * *


Bir Ayrılık Değil Bir Yaşam olmak istiyorum Hayatında Bir Anı Değil Anıların Sahibi Olmak istiyorum Ve Bugünün Değil yarınların olmak istiyorum Seninle Sevgilim


* * * * *


Seni tum mevsimlerinle ruhuma sararim,Senden tek dilegim; Sen benim kanadim ol, ben senin baharin


* * * * *


Gittin mi büyük gideceksin;Ayrılık bile gurur duyacak seninle.



ayrılık mesajları 2016, ayrılık mesajları süper, küfürlü ayrılık mesajları, laf koyan ayrılık mesajları, veda mesajları, veda sözleri,

0 yorum:

Yorum Gönder