5 Mart 2016 Cumartesi


Günlerce ağladım, gelmeyişine, sevmeyişine, cevap vermeyişine. Ben neden mi bunları yaptım sevdim be, sevdim sadece.

* * * * *

Gözlerimi sürekli kapalı tutuyorum artık, karşıma çıkarsan görmeyeyim diye. Görürsem gözyaşlarım akmasın diye. Görürsem dayanamam yine taparım diye.


* * * * *


Artık bütün umudunu kesebilirsin çünkü ben kestim. Seviyorum evet lakin bu kadarını hak etmiyorum. Ne olursa olsun, ne kadar seversem seveyim artık biz diye bir şey yok. Günlerce ağla, üzül, at içindeki hüznü.


* * * * *


Her gün koşup geldiğim ellerine artık lanet ediyorum. Ağlamak istemiyorum, üzülmek istemiyorum. Olmayacak bir duaya el açmak istemiyorum.


* * * * *


Sen mutlu olacaksın diye ben kendi hayatımı erteledim. Artık bunu yapmayacağım, artık serbestsin. Ben senden vazgeçtim.


* * * * *


Sarılmak için yürek gerekir, kollar sonraki iş.


* * * * *


Ömürlüksün tükenmeyenim…


* * * * *


Gülüşün de benim olsun mu?


* * * * *


Biliyor musun? Çok özlendin.


* * * * *


İnanmayı seçtim, sen ise kandırdığını zannettin..


* * * * *


Üzgünüm arkadaşlar ama bizimde sevgilimiz vardı sizinkiler gibi, sizinkilerde gidecek birgün bizimkiler gibi.


* * * * *


Kopardığımız çiçeklerin ahını mı aldık ki, bizim yüreğimizi kökünden söküyorlar ?


* * * * *


Gitmek cesaret ister. Gideceğin yer neresi olursa olsun, sevdiklerinle arana mesafe girince varış yerinin hiç bir anlamı kalmaz.


* * * * *


Vedalaşmakta zor iştir biliyor musun? Oturursun gemine, bakarsın sevdiklerine, gittikçe ufalırlar, ufalırlar, kaybolurlar... O zaman anlarsın işte; Vedalaşmak asıl kalana değil, gidene koyar!


* * * * *


Hep soğuktu benim ellerim, sen ısıtırsın sanmıştım... Ama artık kalbim bile buzdan.


* * * * *


Bir daha onunla konuşamayacak olma düşüncesine katlanamıyorum.


* * * * *


Bir sevmek ancak bu kadar zarar ziyan olabilirdi bir özlem ancak bu kadar yakabilirdi içimi, sesinin tonu gülüşünün her zerresi ancak bu kadar özlenebilirdi bir adamın.


Bir ses beklemek senden. Soluk beklemek. Suskunluğun en acımasız olduğu zamanlardayım. Hiç bu kadar uzun susmadın sevdiğim. Hiç bu kadar uzun gitmedin bilmediğim yerlere, gözlerimi götürmeden yanında!

* * * * *

Yalnızca çocuklar ağlar ve yalnızca Allah affeder... Eğer bir gün beni terk edersen; çocuk değilim ağlamam, Allah değilim affetmem

* * * * *

Kötü diye bir şey olmasaydı, cehennem boş kalırdı. sen beni kırmasaydın, bu can uğruna fedaydı...seni cok seviyorum

* * * * *

Kemaniydim onun elindeki. ..birdaha çalmaya gücünün yüreğinin yetemiyecegi bir keman ...tüm melodiler onun olsun ama o keman sesine hep hasret olsun..

* * * * *

BELKİ SANA SEVMEYİ ÖĞRETEMEM AMA SENDE BANA UNUTMAYI ÖĞRETEMEZSİN..

* * * * *

* * * * *

En büyük huzur ;Huzurunu bozanlardan uzak durmaktır.Gidiyorsan ört üstümü,bir yerlerde okumuştum, ölürken üşürmüş insan.

* * * * *

Ben yine de vazgeçmedim Sevmekten seniEskisi gibi değil amaBiraz buruk biraz küsBiraz da sitemkar....~~Cezmi Ersöz

* * * * *

sen ayrı ben ayrı yönlere gittik, aslında; birbirimizi değil, aşkı terkettik.


* * * * *


Yaralarıma biraz sabır,biraz zaman, biraz da dua sürdüm....BEKLİYORUM.! Bir gün bende iyileşeceğim, biliyorum...


* * * * *


sen daha gidip de dönmemecesineatarken adımlarını benden uzağaözledimbilirsin yaölümün kıyısındanasıl bağlanırsa insan hayataöyle sımsıkıöyle deliceöyle hasretle özledim..


* * * * *


Ömrümün hüzünlü, bahçelerinden Binlerce yıl çaLsan, uNuTmam s£ni. Gönlümün hasretli gecelerinden Yıldız olup gelsen,

0 yorum:

Yorum Gönder