5 Mart 2016 Cumartesi

Romantik Kadınlar günü sözleri



Dostum, arkadaşım, sırdaşım! Bir gün, umarım bana gösterdiğin sevgi ve sabrı sana gösterebilme şansım olur. Seni çok seviyorum! Kadınlar günün kutlu olsun.


* * * * *


Onlardan olduğumuz ve yaşamımızın doğumdan ölüme her anında varlıklarıyla onurlandığımız, ihtiyacımız olduğunda desteklerini esirgemeyen, eğiten, yetiştiren, bizi biz yapma yolunda yüreklerindeki sevgi ve şefkati karşılıksız veren fedakar kadınlarımızın Dünya Kadınlar Gününü kutluyorum.


* * * * *


Dün sana kızdıklarımı bugün ben yapıyorum. Çünkü, aslında, senin küçük bir kopyanım. Umarım senin kadar sevgi dolu olurum. Kadınlar günün kutlu olsun Anneciğim.


* * * * *


Can dostum biricik arkadaşım 8 Mart Dünya Kadınlar Günün kutlu olsun.


* * * * *


Kadınlar olmasaydı dünyadaki hiçbir şeyin önemi kalmazdı. En kıymetli varlık olan kadınların dünya kadınlar günü kutlu olsun.



* * * * *


Onlardan olduğumuz ve yaşamımızın doğumdan ölüme her anında varlıklarıyla onurlandığımız, ihtiyacımız olduğunda desteklerini esirgemeyen, eğiten, yetiştiren, bizi biz yapma yolunda yüreklerindeki sevgi ve şefkati karşılıksız veren fedakar kadınlarımızın Dünya Kadınlar Gününü kutluyorum.


* * * * *


8 Mart Dünya Kadınlar Günü, tüm dünyada, kadınların eşitlik, kalkınma ve daha huzurlu yaşam özlemlerini ve isteklerini dile getirdikleri, birlik ve beraberlik günü olarak kutlanmaktadır.


* * * * *


8 mart dünya kadınlar günü 8 mart dünya kadınlar günü mesajları 8 mart dünya kadınlar günü sözleri dünya kadınlar günü ile ilgili özel sözler dünya kadınlar günü mesajları 2016 dünya kadınlar günü sözleri 2016


* * * * *


8 Mart, dünyada kadınların eşitlik, kalkınma ve daha huzurlu yaşam özlemleri dile getirdikleri gündür. Kadınlarımızın bu anlamlı gününü yürekten kutluyorum


* * * * *


Doğumdan ölüme kadar her hayatın her anında varlıklarını hissettiğimiz, bizi biz yapan değerli kadınlarımızın bu özel gününü yürekten kutlarım.


* * * * *


Cumhuriyet ile kɑzɑnılmış çɑğdɑş hɑklɑr ve özgürlüklerle birlikte, yɑşɑmın her ɑlɑnındɑ bɑşɑrıylɑ yer ɑlmış kɑdınlɑrımızın kɑdınlɑr gününü kutluyorum. 


* * * * *


Bütün kadınların 8 mart dünya kadınlar gününü kutluyor, eşitlik, özgürlük ve mutluluk dolu bir yaşam sürmelerini diliyorum.



* * * * *


Aslında senin küçük bir kopyanım. Umarım senin kadar sevgi dolu olurum.. Kadınlar günün kutlu olsun.



* * * * *


Sabırlısın, sıcaksın, şefkatlisin, koruyucumsun, bağışlayansın.. Annemsin. 8 mart dünya kadınlar gününün kutlu olsun..seni çok seviyorum.



* * * * *


Tüm dünya, ülkemiz ve üyelerimiz arasında görev yapan kadınlarımızın 8 Mart Dünya Kadınlar Gününü kutluyor, sevgi ve saygılarımı sunuyorum.



* * * * *


Dunya kadinsiz varolamaz. Gelecek bizim elimizde. » JOAN COLLINS 



* * * * *


Kadinlar butun dunyada ikinci sinif yaratik olarak gorulurler, ama dunyayi bir arada tutanlarda onlardir. » PAM BROWN 


* * * * *


Kadinlar basarilarini elde ettikleri zenginliklerle degil, cevrelerinde biriktirdikleri sevgiyle ölçerler. » LINDA MCFARLANE 



* * * * *


Her zaman suna inandim: Bir kaninin basarisi baska bir kadinin basarisini hazirlar. » GLORIA VANDERBILT 


* * * * *


Kadin tam bir dairedir. Icinde yaratma, besleme ve donusturme gucleri vardir. » DIANE MARIECHILD 


* * * * *


ASKIM SENI SEVIYORUM…BELKI SEVGIMI HER ZAMAN GÖSTEREMIYOR OLABILIRIM AMA SEN BUNU DAIMA BILIYORSUN… KADINLAR GUNUN KUTLU OLSUN


* * * * *


Analarımız, bacılarımız, hayatımızın yarısı hatta çok daha fazla değerlerimizi ifade eden kadınlarımızın Kadınlar Günü’nü kutluyorum.



* * * * *


DÜN SANA KIZDIKLARIMI BUGUN BEN YAPIYORUM CÜNKÜ ASLINDA SENIN KÜCÜK BIR KOPYANIM UMARIM SENIN KADAR SEVGI DOLU OLURUM KADINLAR GUNUN KUTLU OLSUN



* * * * *


Bütün dünya kadınlarına sağlık, mutluluk ve esenlik dolu günler diliyor, 8 Mart Dünya Kadınlar Gününü kutluyorum.



* * * * *


MEGER DILIMDEKI VE BEYNIMDEKI EN GÜZEL KELIME SENIN ADINMIS SANA HER SESLENISIMDE YA ACIM DINMIYOR YADA SEVGIM COSUYOR KADINLAR GUNUN KUTLU OLSUN



8 Mart Dünya Kadınlar Günü, tüm dünyada, kadınların eşitlik, kalkınma ve daha huzurlu yaşam özlemlerini ve isteklerini dile getirdikleri, birlik ve beraberlik günü olarak kutlanmaktadır.


* * * * *


Sabırlısın, sıcaksın, şefkatlisin, koruyucumsun, bağışlayansın.. Annemsin. 8 Mart Dünya Kadınlar Gününün Kutlu Olsun..Seni çok seviyorum.


* * * * *


Tüm Bayanların DÜNYA KADINLAR GÜNÜ kutlu mutlu olsun..


* * * * *


Senin sevgin dünyamı ısıtan tek güneştir. Hiç ışığın eksilmeyecek biliyorum. Varlığınla mutluyum. Kadınlar günün kutlu olsun sevgili annecigim..


* * * * *


Her şeye değer senin sonsuz sevgin. Seni çok arıyorum.. Çok özledim. Kadınlar günün kutlu olsun biricik meleğim.

0 yorum:

Yorum Gönder